Creativity changes the world!

Mijn wereld in ieder geval. Ik kan me geen leven indenken zonder muziek, potloden, kleding (het maken van kleding is ook een soort creativiteit) etc. Iedereen is creatief op zijn/haar eigen manier. Ik vind het leuk om dingen te maken (van schilderijen en tekeningen tot kleding en sieraden!). Ook vind ik ontwerpen leuk, van kamers tot kleding. Ik denk ook vaak later over de toekomst. Maar wat ik nu echt de bedoeling was met dit blogbericht: ik ga jullie een (deel) van een schilderij laten zien waar ik mee bezig ben. Op dit moment is het schilderij nogal blauw, maar het gaat (volgens mijn planning tot nu toe) veel gekleurder worden. Kijk mee!

20120116_3420120116_33

Je ziet, mijn schilderij is tot nu toe erg blauw! Maar geloof me: dat gaat nog veranderen. Als ie af is zal ik weer een update plaatsen! Vinden jullie dit soort artikels interessant, of juist niet? Tell me!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

