TAG: My ABC!

Age: 13 en ik vind het veel te jong!
Best friend: Ik heb niet echt een beste vriendin, maar wel meerdere goede vriendinnen.
Chore you hate: Mijn kamer opruimen! Ik ben niet de enige, I know, ik stel het namelijk altijd uit. Ik ruim het op maar laat daarna weer alles slingeren, dus dan heeft het nog geen zin!
Dreamhouse: Ik wil later een klein huis, waar ik in mijn eentje in ga wonen (waardoor het dus groot is!). Ik wil een gezellig huis en sowieso 3 huisdieren: een kat (of hond), een eend met een kuif en een kanarie met een kuif… Ik ben gek op kuiven (kuifen? kuifs?). En ik wil een Coca Cola & Starbucks automaat. Ook wil ik een Beauty en een Fashion kamer. Maar ook een DIY-kamer of laboratorium waar ik kan experimenten en nieuwe DIY’s verzinnen! :P Hihi, ik overdrijf.

Essential start of your day:  Rustig wakker worden (met het idee: ik heb tijd genoeg) en lekker kopje koffie (starbucks!) of cola (haha). En even douchen, om wakker te worden. Tja, wat ik toch zou willen doen in de ochtend…
Favorite color: Mijn lievelingskleur is groen. Ik draag in mijn kleding bijna geen groen en ik heb ook geen groene tas of groene kamer (ookal zou ik het niet erg vinden om die wel te hebbeN) maar mijn lievelingskleur is groen. Ik vind turqoise ook erg mooi (dat is blauw/groen) en lila ook. Oudroze vind ik ook mooi, maar groen komt op de 1e plaats.
Gold or silver: Lastig. Ik vind het allebei niet helemaal, net als Teske (daar heb ik deze tag van) zou ik brons kiezen. Maar aangezien dat niet kan kies ik zilver, daar heb ik meer accesoires van.

Height: Ongeveer 1,65..
Instruments I play: Ik speel een klein beetje piano (keyboard), gitaar en blokfluit.
Job Title (most recent): Ik heb nog geen echte baan gehad :)
Kids: Ik weet nog niet precies hoeveel kinderen ik wil maar ik wil 1 kind zelf (indien ik echt een kind van mijzelf wil) en verder kinderen adopteren (onbekend aantal dus!). Maar ik wil nog zeker 10 jaar (waarschijnlijk meer) jaar kindloos blijven.
Life is incomplete without: Vrienden, familie, muziek, zuurstof!
Music that you always listen to: Ik luister naar Jessie J, Lady Gaga, Katy Perry, Avril Lavigne en verschillende rockbands.

Nickname: Ies.
Overnight hospital stays: Nog nooit, en daar ben ik toch wel blij mee.
Phobias or fears: Ik ben niet echt ergens bang voor, maar ik houd niet van krappe ruimtes waar je moet kruipen dan krijg ik het gevoel dat ik vast zit. Bah. Ook houd ik niet van dikke, vette, gore spinnen(poten).
Quote from a movie:  Geen…
Reason to smile: Als ik echt heel erg druk aan het doen ben (en bijv. over dieren met een kuif aan het praten ben) en ik er een tijdje later achter kom dat ik helemaal hyper word van dieren met een kuif, moet ik toch wel lachen..

Siblings: Een broertje en een zusje.
Time you wake up: Doordeweeks is dat rond een uur of 7, en als ik later moet beginnen half 8 á 8 uur. Hier heb ik na al die jaren nog steeds moeite mee, ik ben écht geen ochtendmens. In het weekend word ik wakker rond een uur of 10, maar dan ben ik mijn bed natuurlijk nog niet uit.
Underwear: Ik draag vrolijk ondergoed xd
Very important date this year: 16 december! Mijn verjaardag.
Worst habit: Ik heb af en toe zoiets van ‘dat kan straks ook’ en dan doe ik het straks niet en daar heb ik dan achteraf spijt van. Luiheid eigenlijk.
X-ray’s you’ve had done: Neverrr!
Yummy food you make: Ik vind dat ik goed sinaasappelsap kan maken! Haha…
Zoo animal: Tijgers. Mijn lievelings dierentuin-dier!

Ik geef deze tag trouwens door aan: IEDEREEN.

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

