First impressions!

Greenland Unboxing Vlog (100procentisabel)

Van dit bovenstaande filmpje is natuurlijk al een groot deel ‘First Impressions’. Toch wil ik even een kleine samenvatting geven over wat ik vind van deze net nieuwe, nog niet uitgebrachte, voetproducten.

Footscrub:

Het eerste wat mij op viel was de geur. Heel fris (mint) maar toch met een hele lavendel-achtige ondertoon. Toen ik ‘m gebruikte op mijn voeten voelde het ook erg mild, maar toch voelde je dat je scrubt. Dat is eigenlijk precies het ‘ideale’ scrub-gevoel voor mij!

Footlotion:

Ja. De geur. Wauw! Ik vind deze lotion zacht, heel erg zacht. Ik ben gek op dit product,Op de zachtheid, de geur, de structuur en tja, ondanks dat ik in het filmpje nog vond dat ik ‘m misschien wel niet zou kopen, ben ik daar nu helemaal overheen. Ik vind ‘t een geweldig product (ondanks dat ik het nog niet compleet gereviewed heb. Dat zegt toch wat!).

Ik kende het merk ‘Greenland’ eigenlijk nog niet, maar ben er nu eigenlijk wel erg fan van. Ik vind het jammer dat ik niet de officiële verpakking heb (die is nog niet bepaald en dus onmogelijk binnen te krijgen) maar toch vind ik het superleuk dat ik deze review mag schrijven. Ik houd jullie op de hoogte als mijn review op www.beautygloss.nl en de Greenland Facebookpagina staat!

One thought on “First impressions!

  1. Pingback: Kijkje in mijn reistas! « tijgerlelie

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

