Kijkje in mijn reistas!

20120121_7

Wat ik meeneem aan spullen naar mijn moeder. Qua kleding, maar vooral beauty! Niet per product, maar gewoon even ‘globaal’ van alles wat ik me heb.

20120121_8

First: kleding. Ik heb mijn H&M Dragon Tattoo by Trish Sumerville shirt mee. Wauw, wat een lange naam! En een leuk shirt :D

20120121_9

M’n ‘vrolijke’ vest. Kleurtjes, kleurtjes & nog eens kleurtjes! Leuk of niet?

20120121_10

En over naar beauty! Dit was mijn toilettas eerst…

20120121_21

En vol met spullen! Dit is niet helemaal alles, maar zeker een groot deel. Met o.a.: oogmake-up etuitje, nivea potje met homemade scrub, Rexona deo (cotton dry), reinigingsmelk van DA, borstel, anti-schimmel voor (teen)nagels, greenland footlotion en footscrub (zie hier).

That’s it! :)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

