Photography & me

Ik houd van fotograferen. Ik denk dat ik dat van mijn vader heb. Gek genoeg is hij pas de laatste jarig bezig met fotografie (en heeft ook een duurdere camera + fotovrienden aangeschaft!). Ik heb weet niet hoe lang ik er zelf al mee bezig ben, maar sowieso sinds ik een mobiel met camera en al helemaal sinds mijn vader die nieuwe camera heeft. Nu is het toch echt op z’n hoogtepunt: ik heb mijn eigen camera! Het is dan wel geen Nikon, Canon of een ander populair merk maar het is mijn eigen, professionele fotocamera. Het is van het merk Fujifilm en ik heb ‘m voor mijn verjaardag gekregen. Ik weet niet precies wel merk (zal er wel op staan!) maar hij werkt goed genoeg. Hier maak ik alle foto’s voor mijn blog mee en ook alle foto’s van mijzelf (tegenwoordig dus).

Ook is fotografie overal. Blogs, social media, maar ook gewoon in RL (Real Life). Want hoe vaak denk je wel niet ‘Oh daar moet ik echt een foto van maken!’ of ‘Fotomoment!’ of, als je ook een blog hebt, ‘Dat is leuk voor mijn blog, daar moet ik een foto van maken’. Photo’s make the memoiry’s! Nu ik begin met quotes plaatsen in het Engels, wil ik zeggen dat ik de meesten zinnen in het Engels beter vind klinken. Photo’s make the mermoiry’s heeft gewoon meer dan een simpele ‘Foto’s maken herinneringen’, wat gewoonweg (naar mijn mening) ‘het’ niet heeft. Dat is precies waarom ik beter mijn best doe op school & vooral met Engels. Ik wil naar Amerika! Of desnoods Londen (de versie die iets dichterbij is). Toch blijf ik er bij dat ik ooit in Amerika ga wonen. First on holiday ofcourse, want ik wil wel weten of ik het ECHT wel leuk vind. Het zal me verbazen als ik ooit nog van die droom afkom, maar I don’t care by now! Haha, ik houd Amerika.

Terug naar fotografie! I love it, ik kan er uren naar zitten kijken op internet. Ik heb ook WeHeartIt (www.wehearit.com/isabelve) waar ik ook dagelijks op zit en allemaal foto’s bekijk. Vooral fashionable foto’s vind ik leuk. Wat vind jij leuk qua foto’s? En heb je ook WeHeartIt of andere social media dat te maken heeft met photography/quotes?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

