Hoi, ik ben Isabel.

Ik weet het, ik heb me nog niet eens echt voorgesteld. Nou, ik ben dus Isabel. Ik ben de eigenaresse of owner  van deze blog. Deze blog heet tijgerlelie en dat komt omdat ik het een erg mooie bloem vind en er het word ‘tijger’ en ‘lelie’ in zit. Ja, want dat vind ik leuke woorden. Ik noem mijn kind later Lily (lelie dus). Maar goed, te ver afgedwaald al weer. Ik ben Isabel en ik ga deze blog compleet veranderen. Ik ga míjn blog compleet veranderen.

Ik wil jullie zo goed als alles over mij vertellen (afgezien van achternaam en/of pincode!) maar natuurlijk niet echt alles. Ik vind dit leuk om te doen, maar dit is internet & ik ga hier niet alle persoonlijke info over mijzelf vertellen. Ik heb trouwens 3 column achtige blogposts achter elkaar, maar vanaf morgen veranderd alles (denk/hoop ik). Ik heb een puber-crisis die vergelijkbaar is met een soort midlife-crisis. It still isn’t but it looks like… In ieder geval, ik ben in crisis met mezelf over wat ik nu wel en niet wil en wie ik nu wel en niet ben. Ja, klink het bekent? Puberteit. Yep, I know! Maar afgezien van dat ik nu sorry ga zeggen omdat ik verslaafd ben aan Engelse woorden/zinnen door het Nederlands heen gooien (sorry dus!) ben ik bezig met ‘mijzelf’  te ontdekken. Of ik nu wel of geen zwarte of juist gekleurde kleding wil dragen en wat ik echt leuk vind. Welke vakken op school, welke hobby’s, welke mensen, maar ook zulke kleine dingen als welke kleuren en welke meubels (tot noch toe onbelangrijke dingen dus). Wauw zeg, ik kan echt eeuwig doorschrijven over dingen als toekomst en puberteit. Haha! Ik weet vrij veel en ben vrij nuchter en oplettend in wat ik nu mee maak. Ik heb echt door van ‘Joh, wat doe ik eigenlijk raar’ of ‘Daar had ik normaal gesproken niet boos om geworden’ maar toch voel je het zo, en denk je pas achteraf na over wat je nou eigenlijk deed. Ja, geweldig die ‘Wat-doe-ik-met-een-puber’-boeken, maar in de praktijk is het toch lastiger. Boeken zijn fijn en herkenbaar, maar in de praktijk lastig uit te voeren (lees: haast onmogelijk).

Even een luchtigere gesprekstof: ik heb 2 muisjes! Ik heb ze Charly en Kees genoemd. Uhuh, ja. Het zijn twee mannetjes en ze zijn heel schattig. Vooral Charly (zwart, klein). Kees (bruin, groter) is ook lief, maar heeft niet zulke schattige oogjes.

Laat trouwens a.u.b. in de comments achter wat je vind van het/de nieuwe Tijgerlelie. De nieuwe versie, het nieuwe ontwerp/design/thema. Please let me know.

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

