Leukste DIY’s

Als er iets is dat ik leuk vind om te bekijken op blogs is het wel DIY. Het maakt me niet uit of het over fashion, beauty, welness, lifestyle of wat dan ook gaat, I love it! DIY staat voor Do It Yourself oftewel Doe-het-zelf, voor zij die het niet weten! Wat ik zelf altijd heel erg leuk vind is tasjes maken, shorts knippen enz. Ik vind het ontzettend leuk om oude spullen te krijgen of naar de kringloop te gaan omdat je daar heel veel leuke maar goedkope spullen kunt vinden. Ideaal voor als je iets wilt proberen, maar er niet te veel geld aan wilt uitgeven!

Even de leukste DIY’s die ik heb gezien de laatste tijd + filmpjes!

Via Beautylab.nl

Hoe leuk zijn Orange Candles? Ik vind ze zooo leuk. Ik houd van sinaasappel en ben ook dol op olijf. Ik gebruik op dit moment ook olijf-shampoo (Action) en olijfolie voor een (homemad) scrub.

http://livewithlipstick.blogspot.com/2012/01/diy-cadeaupapier-budgetproof.html

Dit is ongelovelijk, ontzettend, geweldig leuk cadeaupapier. Ik zal het nog niet verklappen, maar het is echt SUPEREASY en natuurlijk budgetproof. Deze moet je zeker een keer proberen! Het is ook gewoon leuk om zo’n ingepakt cadeautje in de huiskamer te leggen. It’s so cute and lovely!

Recept © Serena Verbon en http://www.beautylab.nl

Weer eentje van Serena! Ik heb helaas geen bad, maar anders had ik deze zeker uitgeprobeerd. Een nadeel: de ingrediënten zijn niet allemaal even simpel te krijgen (daar kan je eventueel de lijst met verkooppunten van ingrediënten op haar blog/site voor gekijken) en ook niet in elke plaats. Toch erg leuk!

by Bubzbeauty (YouTube)

Wat leuk! Ik houd van kleding DIY’s maar ook zeker wel van kaarsen of douche/badproducten. Ik vind deze heel erg leuk en ondanks dat het Engels is vind ik het best goed te volgen!

Wat vind jij? Ik vind ze errrrrrg leuk. TIP: Kijk ook op www.beautylab.nl (of een andere blog) en zoek naar het label ‘DIY’.

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

