Mijn favo douche producten + sorry

Een van mijn laatste posts mét collages van picnik. Oke ik geef toe: I LOVE PICNIK. Ik kan echt niet zonder, het is zo’n geweldig (en gebruikersvriendelijk!) programma, ook al kon je er bijna niets mee als je niet betaalde. Ik vond het gewoon handig & het werkte. Daar gaat het om. Maar kijk toch maar mee, naar mijn favo douche producten. collage favo doucheproductenBij deze collage staan eigenlijk al mijn doucheproducten maar ik kies even mijn favo’s uit. Ik begin met de OliveLine shampoo van Max. Hij ruikt ontzettend erg naar zeep, maar wel superlekker en is ook fijn voor je haar. Dit is een natuurlijke shampoo met dus 100% natuurlijke ingrediënten. Te koop bij de Action. Dan gaan we door naar de Head and Shoulders shampoo. Dit is echt al jaren mijn favoriet, Ik heb ‘m citroen en ik vind ‘m super. Deze shampoo werkt heel erg goed tegen roos (waar ik een beetje last van heb), Ik ben op dit moment gek van olijf & citroen. Citroen al veel langer, zo goed als mijn hele leven. Maar toch. Dan gaan we verder met de douchegel. Ik gebruik Derlon douchegel in citrus, een dove douchegel sample en Cien XXL douchegel in iets met citroen. Een citroen/citrusgek hier dus. Ik gebruik ook nog een cremespoeling van Derlon in Zonnebloem en Clearasil om mijn gezicht te reinigen (werkt ook tegen puisten!!). 1x in de week gebruik ik ook mijn zelfgemaakte (olijfolie)scrub. Daar scrub ik dan gewoon mijn hele lichaam mee en maak ‘m lekker op. Nog een nadeel aan de Clearasil: ik heb er nu een klein potje naast staan (zie foto rechtsboven) en die staat daar omdat ik al een keer een Clearasil heb opgemaakt, alleen het laatste gedeelte (wat nog best veel was) wilde er niet meer uit. Ik heb ‘m een week op z’n kop laten staan en er kwam 3/4 van het potje uit. Wel jammer, zo moet je heel veel moeite doen om een product goed op te krijgen.

Sorry! YouTube is sloom en mijn shoplog wil niet uploaden, waarschijnlijk dus morgen! Ook sorry voor de zwart-wit foto’s, vergeten die stand uit te zetten. Ben nog niet helemaal wakker (of al weer slaperig).

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

