Painting an update!

Hoi! Ik heb niet alleen een update over mijn schilderij: maar ook over mijn site/blog! Ik ga vanaf nu ook bloggen in het Engels. Misschien is mijn Engels niet altijd helemaal goed, maar ik hoop dat jullie het zullen begrijpen. Maar ik blog nogsteeds gewoon in het Nederlands hoor (Engels onder het Nederlands!). Mijn blog blijft wel gewoon hetzelfde, alleen meer ‘mij’. (Alle eerdere berichten bestaan ook nog. Je vind ze onder de categorie ‘oude blogberichten’).

Hi! I’ve not only a update about my painting: but about my site/blog too! Now I’m blogging in English too. Maybe my English is not always well, but I hope you’ll understand! But I’m still blogging in Dutch too (English underneath Dutch!).

Painting An Update collage

En dit is ‘t tot nu toe. Het wordt een schilderij met heel veel kleur maar tot nu toe heeft het alleen nog blauw, groen & geel. Wel verschillende tinten, maar toch. Ik ga binnenkort/straks aan de gang met rood!

This is it! It’s going to be a painting with lots of colour, but now it not. There are still colours, but not that much I want. I hope I’m going to do the red colour today/tomorrow!

xoxo Isabel

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

