Aankondiging “Verzorgingsweek”

aaaverzorging
Deze had gisteren online moeten komen: Sorry! Ik had het erg druk. Wat trouwens ook weer zo is ik schrijf niet meer in het Engels. Ik vind het ontzettend leuk, maar het is dubbel zo veel werk. Misschien later. Ik ga me nu eerst focussen op het Nederlands + school (Engels leren dus!) en daarna ga ik nog nadenken over wat ik ga doen met mijn blog (ik ga wel zeker door hoor!). Maar nu eerst deze verzorgingsweek. Ik hoop dat jullie er zin in hebben want dat heb ik zeker! :)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

