REMOVE YOUR FEET

Ik gebruik (zoals je misschien hebt gelezen in mijn review voor Greenland/Beautygloss) niet veel producten voor mijn voeten. Sterker nog: voordat ik meedeed aan de winactie heb ik nog geen speciaal-voor-voeten-producten gehad. Wow! Ik gebruikte gewone bodylotion voor mijn voeten en verder had ik ook niets nodig. Ik heb dus toch maar wat nagel-spulletjes er bij gedaan (ookal komt dat nog terug bij BUT MY NAILS?).

20120207_3720120207_3820120207_35
We beginnen meteen goed! Deze 2 producten (let op: het zijn er dus geen 4!!) heb ik gewonnen met de winactie van Beautygloss/Greenland. Allebei hele fijne producten met een heerlijke geur!

20120207_3920120207_4020120207_41
Dit is een soort ‘nagellak’ tegen schimmels op de nagels. Ik heb op mijn teennagels (op sommigen) een schimmel waar ik voor naar de dokter ben gegaan. Daar heb ik dit voor gehad en het werkt nog altijd goed en heel fijn!

20120207_4320120207_44
Dan nog een bokkenpootje (H&M) en vijl (H&M). Nog een (dunnere) vijl & de Kruidvat nail hardener Extra Strong. Hele fijne producten die ik bijna altijd gebruik!

4 thoughts on “REMOVE YOUR FEET

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

