CAN’T HANDLE MY HANDS

Net als met mijn voeten heb ik niet veel producten speciaal voor mijn handen. Bah want ben ik toch saai! Kijk toch maar even mee!
20120208_37

Toch wel favorieten, de cuticle & nail cream en hand cream (white blossom) van de H&M. Ik vind ‘m heel fijn en de prijs ook zeker! Ik houd van deze producten, ze zijn gewoon zo fijn. De cuticle & nail cream heeft mijn nagelriemen gewoon helemaal opgefrist en de hand cream is een geweldige aanvulling. Op de cuticle & nail cream, maar ook op mijn crème-stash!

– Wat vind jij van deze 2 producten? Kende je ze al?

20120208_38

En deze bodylotion. Super product, gebruik hem al jaren etc. etc. Niks nieuws! Ik smeer mijn huid in en daarna mijn handen (met wat over is uiteraard). Gewoon superfijn.

 

– Wat vind jij van de producten van Cien? Heb jij er zelf ook veel van?D.

20120208_41

Dan nog 2 vijlen. De ene vijl gebruikte ik voordat ik de andere had en nu dus nog voor mijn voeten (ik heb schimmelnagels + een speciaal nagellakje daarvoor. De nagels moeten dunner geveild worden, daardoor gaat het weg) en de ander voor mijn nagels. Heel fijne vijlen, de ene van de lidl (een of ander setje) en de ander van de H&M!

– Wat voor vijlen gebruik jij? Welk merk? En welke kenmerken heeft een goede vijl?

Hebben jullie nog tips voor mij voor meer handproducten (ik heb nog wel een andere handcreme ergens, maar toch)? Welk merk is goed (het liefst niet te duur!). Alvast bedankt :D.

2 thoughts on “CAN’T HANDLE MY HANDS

  1. Isabel Post author

    Ik heb dit van een setje, maar ze hebben wel redelijk wat haha.

    Bedankt voor de tip! Ik heb wel redelijk droge handen, en die scrub lijkt me wel fijn. Ik heb wel een soort van puistjes/bultjes iets. Ik denk dat dat komt door droogte komt. Dat heb ik verder nog nooit gezien haha.

    Reply
  2. deijsprinses

    Ik wist niet dat H&M zoveel producten voor nagels had.
    Als je droge handen hebt dan kan je van de Rituals de hand scrub kopen. € 11,90 is niet goedkoop maar het is niet alleen scrub, er zitten ook oliën in die je handen superzacht maken en hydrateren. Je doet ook wel lang met zo een tube. Dus volgens mij zijn geld waard :)
    Wat voor nagelproducten zoek je?

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

