BUT MY NAILS?

Sorry voor het late (zoals jullie waarschijnlijk wel gewend zijn) bericht. Ik ben vandaag & gisteren niet naar school geweest. En nee, niet eens schoolziek! Ik had buikpijn, had het voortdurend warm-koud-warm-koud en keelpijn. Tja, een klein griepje dus. Op dit moment heb ik nogsteeds buikpijn, maak ik ga morgen wel naar school. Ik twijfel namelijk over of het van de honger komt of niet. Goed verder met de nagels. Ik geloof dat de gezondheid/sterkte van je nagels ook te maken heeft met je voeding. Mijn nagels zijn redelijk sterk, maar niet super-sterk. Ze kunnen niet heel lang worden (wat ik zelf heel jammer vind!) en soms als ze ‘te lang’ zijn scheuren ze en moet ik ze weer helemaal kort knippen. Mijn teennagels zijn helemaal vreselijk. De vorm, de kleur, het oppervlak, de schimmel, bah! Ik vind mijn teennagels echt heel erg lelijk en vervelend. Maar ik weet niet goed wat ik er aan kan doen (de kleur, oppervlak + schimmel, daar heb ik een speciaal nagellakje voor (en vijl), maar de vorm, volgens mij kan ik daar niet veel aan doen?).

Goed door naar de nagelproducten die ik heb/gebruik (ik zal ze zo veel mogelijk allemaal benoemen, ookal heb ik niet superveel foto’s)!

20120209_3
Yeah! Ik maak ‘m gewoon mega-belachelijk-supergroot! Wat kan mij het schelen (haha). Goed. Om even zakelijk te worden, dit is mijn nagellaklaatje. Voorin staan alle nagellakjes die klein genoeg zijn. Van Action, Essence & Catrice tot Konad, heb ik er nogal wat verschillende merken tussen zitten. Ook Hema & Impuls (te koop bij de Kruidvat, maar volgens mij niet super bekend) ontbreken niet aan mijn collectie! In het coca-cola-light etuitje zitten 4 Paris Memoires (die grotere flesjes) en 1 ‘La Femme Beauty’ crackle (te koop bij de Big Bazar). Dan hebben we nog het achterste bakje. Daarin zitten wat te grote nagellakjes van o.a. hema, kruidvat en nog een huismerk (of gewoon onbekend). Ook liggen er nog een Konad stempel (laatste rij links, naast de gele action nagellak), een konad schraper, cuticle & nail cream van de h&m, handcream van de h&m, een vijl van de h&m en dat was het! Ik heb uiteraard ook imageplates maar die zijn ‘onzichtbaar’ op deze foto (voor de opletters: in het bakje rechts naast de roze nagellak en onder de h&m vijl. Dat ‘gelige ding’.

20120209_7
Ik heb wattenstaafjes om nagellak weg te halen langs de randen van mijn nagels of restjes nagellak (waarbij het dus zonde is om een heel watje te gebruiken). Heel handig is deze brush-case (ooit gekregen, misschien van een of andere speelgoedwinkel) waar ooit (make-up) kwasten in zaten.

20120209_4
Hier hebben we watjes (Kruidvat), nagellakremover (blauwe dop, spar) en nagellak remover (onderste, roze, Kruidvat).

Ik wilde nog een foto maken van mijn nagels maar dat was onmogelijk doordat het al donker is (soooorrryyyy). Maar goed volgende keer beter! Al zin in ‘IT’S IN THA FACE’? Ik wel!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

