IT’S IN THA FACE

Ik ga jullie nu wat producten laten zien die ik graag zou willen hebben + de reden! Ik hoop dat jullie dit wel leuk vinden omdat dit weer net iets ‘anders’ is dan dat ik producten laat zien die ik zelf heb.

Garnier BB cream. Ondanks dat ik het totaal (maar dan ook echt TOTAAL) géén BB cream vind, dat komt o.a. door de dekking, vind ik het toch echt wel een heel erg fijn product! Ik heb een aantal samples en voor mijn leeftijd (13, als je dat nog niet wist) is zo’n lichte foundation (die niet heel erg dekt, maar wel goed genoeg) wel heel erg fijn. Zo is het ook niet heel erg als de kleur niet perfect is (ik gebruik, ook qua samples, nu ‘light’). Wat wel een nadeel is; puisten blijf je erg goed zien (daar zou je dan concealer voor moeten gebruiken) en het is erg duur. Er zit meer in als een ‘normale’ foundation, maar ik vind ‘m nogsteeds prijzig.


Catrice Allroudn concealer. Ik had het daarnet ook al over concealer, en qua concealers is dit toch wel dé (budget) concealer waar ik heel veel goeds over heb gehoord. Ik weet niet echt nadelen, ik heb ‘m ook nog niet uitgeprobeerd, maar toch. Het lijkt me heel fijn om dit product te hebben. Ik ben alleen bang dat ik vooral groen ga gebruiken, en de rest ‘verwaarloos’. Maar misschien kan ik daar ook nog iets mee!


Het is flauw van me, maar make-up. “Ja, duuuhh wat anders?”. Maar ik wil wel een keertje duurdere make-up, i.p.v. die lastige, lullige (SORRY) make-upjes van Essence, Catrice of zelfs een of andere speelgoedwinkel. Sorry Essence & Catrice, ik houd van jullie, maar voor het ECHTE werk is het wel eens leuk om iets duurders te hebben. Maar toch vind ik het zonde om heel veel geld uit te geven aan iets dat opgaat, op mijn gezicht zit en misschien zelfs bederft (haha). Ik geef wel veel geld uit aan nagellak maar (nog) niet aan make-up. Ik weet niet hoe dat komt, ik geef mijn geld meer uit aan ‘basics’ (lees: foundation, concealer) ookal heb ik dat nog niet eens (kan nog even voort met bb-cream-samples) en nagellak. Gewoon om dat de ‘verslaving’ aan nagellak groter is. Of omdat ik geld had en dat gewoon even leuker vond. Ik wordt blij van een (dure!) make-up stash. Haha. Ookal wordt ik niet blij van het uitgegeven geld/bonnetje. Ik ben soms best wel gierig. Ik ben aardig en leen geld uit (ja ik krijg het terug, maar toch) maar soms wil ik iets niet kopen. Geen flesjes water/frisdrank omdat ik het thuis gratis krijg, geen snoep (om dezelfde reden) en geen make-up omdat ik het ‘toch eigenlijk misschien niet helemaal’ nodig heb. Of ‘ik koop het de volgende keer wel’. Is op zich niet zo’n slechte instelling, ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit in de geld-problemen kom door een verslaving (make-up/nagellak dus). Wauw wat kan ik toch kletsen over onzin zeg. Oke NEXT…


BRON: Beautygloss.nl

Deze Action reinigende poriënstrips wil ik ook graag hebben. Ik ben meer van de ‘verzorging’ als van de make-up, dus dit komt wel van pas eigenlijk. Ik heb deze seriously nog nooit gezien in de winkel (ookal hebben wij hier een heeeele grote Action) en daar baal ik wel een beetje van! ik heb best wel last van verstopte poriën (op mijn neus, naast mijn neus, kin etc.) dus ik wil deze echt supergraag voor mijn gezicht haha. Ik ga er de volgende keer wel naar vragen. Reinigende poriënstrips, onthouden!


Ray-Ban zonnebril. Weet je, je ogen moeten ook ‘verzorgd’ of ‘beschermt’ worden tegen de zon. Volgens mij is beschermt daar trouwens met een d, maar ja. Terug naar de zonnebril. Ik vind deze echt ontzettend stoer haha. Ik vind ‘m leuk! Je hebt ook van die ‘pilotenbril’-len maar ik vind deze eigenlijk leuker. Ik heb echt geen idee of ‘ie bij mij staat, maar daar gaat het nu ook niet om. Misschien dat ik deze wel voor mijn verjaardag vraag (zou dit samen met een ijsmachine, kan wel toch?). Lekker zomerse cadeautjes dan!

Dit was wel even wat ik wil hebben. Dit is net iets anders als de vorige blogposts deze week, maar dit is ook wel eens leuk toch? En anders moeten jullie het maar zeggen hoor! Ik doe ook ‘maar wat’. Haha.

xoxo Isabel

6 thoughts on “IT’S IN THA FACE

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

