Essence Underwater VS So Glamorous

Een vrolijk blauwe VS een cherry-achtige rode. What do you think?

20120211_23
Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat ik een keer een drukke achtergrond heb gedaan? De achtergrond is niet helemaal onscherp, wat jammer is, maar toch vind ik het wel iets leuks hebben.

20120211_24
Ik vind deze qua kleur zelf leuker. Ik heb meer met blauw dan met rood en dat is gewoon mijn mening. Wat vind jij? Sorry voor de lelijk gelakte duimnagel. Ik ben soms heel slecht in nagels lakken hahaha. Deze dekt dan wel minder goed dan So Glamorous, aangezien dit een laagje is en het nog een beetje doorschijnt.
20120211_27
Maar deze heeft ook wel wat. Ondanks de gechipte wijsvinger vind ik het een mooie kleur. Een beetje cherry-achtig en ik vind het ook wel wat bloedroods hebben. “So Glamorous” met die gechipte nagel! Maar dat ligt aan mij hoor. Wat ik wel vind is dat deze nagellak heel erg dik is en niet erg fijn smeert. Deze dekt wel heel erg goed (dit is een laagje).

Welke heeft voor jou deze ‘wedstrijd’ gewonnen? Voor mij is dit Underwater!

xoxo Isabel

4 thoughts on “Essence Underwater VS So Glamorous

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

