New Hair!

20120211_3
Allereerst: mijn pony. Ondanks dat ik bang was dat ‘t mij niet zou staan heb ik het toch gedaan (jaja, rijmt) en ik ben er blij mee! Ik vind mijn haar op deze manier wat meer ‘mij’ en vooral ‘anders’. Daardoor niet minder leuk. Wat vind jij?

20120211_1220120211_13
Dan mijn (geverfde!) haar. Het was de bedoeling een soort dip-dye/ombre achtig iets, maar nu heb ik het onderste gedeelte van mijn haar rood/paars geverfd. Je ziet het er doorheen en ik vind ‘t eigenlijk wel leuk. Toch denk ik dat ik de volgende keer een fellere kleur doe (liefst paars/blauw) en zelf, aangezien kappers in het algemeen het niet begrijpen (Kinki kappers als het goed is wel, maar ja).

Wat vind jij van mijn “nieuwe” haar?

xoxo Isabel

3 thoughts on “New Hair!

  1. Isabel Post author

    Ohkee haha. Ik denk dat ik het een tijdje zo laat (enige nadelen hieraan zijn: uitgroei en dat je het heel erg ziet als ik een staart in heb) en daarna gewoon in mijn eigen kleur verf. Wat ik leuk vond aan een dip dye was dat je het er gewoon af kon knippen (puntjes, you know).

    Reply
  2. deijsprinses

    Helemaal kleuren gewoon ;)
    Maar laat dat blauw of paars maar achterwege. Ik heb ook nog zo wilde momenten gehad en dat is me minder goed bevallen. Just sayin’

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

