Het is gewoon een verslaving!

SORRY dat ik gisteren niet heb gepost. Misschien te weinig dicipline, maar ik had niet eens tijd om een ingepland artikel te publiceren. Nogmaals sorry!image
En wat is jouw verslaving? Roze, groen, rood, geel of oranje? Misschien wel allemaal? Dat laatste is ook wel een beetje zo bij mij. Ik houd van kleding, beauty, schoenen (daar heb ik er heel veel van), shoppen maar ook verzamelen, bewaren & het opruimen (ordenen dus). Ik heb dit plaatje even snel gemaakt op paint, voor de duidelijkheid bij dit artikel.

Wat er nog bij zou kunnen…?
Te beginnen met parfum, social media (toch wel gedeeld met onze mannelijke medemens), mijn blog bekijken (haha… flauw.), oorbellen, andere sieraden, sommigen met en bepaald merk, ROZE… en ga zo maar door. Het is niet dat ik zelf zo gek ben op roze, maar het is toch wel iets ‘meisjes-achtigs’ of zelfs ‘vrouwelijks’ maar het is en blijft wat je zelf leuk vind. En vergeet figuur en kapsel niet!

Nog wat verslavingen van mij zijn twitter, bloggen, douchen (haha), DIY’s, scrubben, maskers, nagellak (moest er toch echt even bij), shoppen, goedkope winkels (aaaaah). Ook school is een verslaving, want waarom zou ik er anders 5x per week naar toe gaan? Natuurlijk is er leerplicht, maar nep-ziek zijn bestaat ook nog! Ookal ben ik [vaker]ook echt ziek, en dat is toch wel veel minder fijn.

Je kan natuurlijk ook verslaafd zijn aan eten, pindakaas (nee hoor ik echt niet!!), DIY, kleur, bepaald eten etc.

Ik ben benieuwd naar jullie verslavingen! Tell me, roze, groen, rood, geel of oranje? – iets anders kan uiteraard ook –

xoxo Isabel<- volgens mij is kleiner leuker? Emoticon die tong uitsteekt

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

