Mijn leven & verplichtingen.

Even een persoonlijke update/column tussendoor. Over mijn leven en verplichtingen. Dagelijkse verplichtingen, puber-verplichtingen, blogger-verplichtingen en verplichtingen waar ik het moeilijk mee heb. Goed, let’s start!

Ten eerste, het bloggen. Een geweldige hobby waarvan ik ook écht niet wil dat het verplicht wordt. Ik haat verplichtingen, nouja niet helemaal haten, maar ik kan er niet tegen. Iets dat verplicht is vind ik niet leuk en daar wil ik mee stoppen. En als ik mijzelf het bloggen onnodig verplicht, vind ik het niet leuk en stop ik ermee (ookal is dat gek, omdat ik het verplicht). Ik heb ook een tijdje een blogger-dipje gehad (andere blog), met alleen maar korte berichtjes met niets interessants en niets aardigs of sfeervols erin verwerkt. Je kunt mijn blog namelijk lezen als ‘een blog’ of als ‘een blog’. En ja, tussen die twee zit verschil. Een glas halfvol en een glas halfleeg, er zit evenveel in het glas maar toch is het een verschil. Ookal is dit verschil leesbaar ;).

Voor de duidelijkheid: nee, ik stop niet met bloggen. Daar vind ik het te leuk voor!
Deze afbeelding hierboven vond ik trouwens gewoon leuk! ^^

School, een van de onderwerpen waar je niet omheen kan. Toetsen, huiswerk, tijdsnood, leraren, alles. Vroeg beginnen, laat thuis, veel huiswerk… Kortom: verschrikkelijk! Ik houd ervan om lekker 1e uur vrij te zijn en dan rustig aan te kunnen doen, misschien mijn haar te kunnen stijlen (een voorbeeld he) of lekker lang te kunnen douchen. Ik houd van mijn leven alszijnde een huiswerkloos, rustig, relaxed leven. Lekker bloggen tussendoor (niet bedoelt als ‘eventjes gewoon alsof het niets is’) en andere leuke dingetjes doen. I love it! Maar als het zwoegen, moe zijn, half-ziek zijn, ver fietsen, laat naar bed, moeheid & rommelig is, dan haat ik het plotseling. Ook heel erg logisch allemaal, maar het hoort er nou eenmaal bij.

Vakantie, daar heb ik zin in. Shoppen, dat mag ook niet missen. DIY’en, jaja ik houd ervan. Gewoon alle dagelijkse dingetjes die mijn leven leuk maken. Geen gezeur, geen huiswerk, geen verplichtingen en een lekker verzorgings-dagje/uurtje!

Heb jij ook zo’n hekel aan verplichtingen (soms)? En verlang je al naar de vakantie?
xoxo Isabel

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

