Picture my Life

Zodat jullie een beetje weten wat ik de laatste tijd (weken, maanden…) heb gedaan en meegemaakt!
Foto’s gemaakt met mijn mobiel en soms met een belachelijke grootte/verhouding! :)

WP_000010

Sneeuwtjes buiten! Lelijke gaten erin, stomme sneeuwvrije stoep maar toch SNEEUW!

WP_000007

Gtst op TV, Bing is boos op Sjors!

WP_000009
Een groot deel van mijn leven: Foldertjes lezen & verlanglijstjes maken! En wachten op de foldertjes hoort er bij + wachten totdat ik eindelijk naar de winkel kan om iets te kopen dat ik persé wil haha.

WP_000013
It’s Charly! Ik heb 2 muisjes, Kees (groot, bruin) en Charly (klein, zwart). Superschattig!

WP_000028
Ik heb mijn nagellakstash opnieuw ingedeeld & dit is een soort preview haha. Voor op twitter… :)

WP_000084
Bij de kapper… Best lang geleden alweer.

WP_000085
Ik weet niet of jullie het heel goed kunnen lezen (denk dat het wel gaat) maar dit is een GOLDWELL kopje. Haha, 3x warme choco gehad uit een goldwell kopje. Toch wel cool he?

WP_000155
H&M bestelling (shoplog komt nog) met suuupercute oorbellen. Welke vind jij het leukst?

WP_000135
Mijn sinaasappel-citroen sap een half uur laten staan. Whuttt? “De vaste bestanddelen zijn naar beneden gezakt”. Toevallig gehad met bio haha! Maar toen was het bloed :s

Waarschuwing. De volgende 2 afbeeldingen kunnen (voor mensen/meiden met een zwakke maag) niet zo geschikt zijn. KIJKEN OP EIGEN RISICO!! De foto’s erna kun je trouwens wel gewoon weer kijken, daar is niets vies aan!
WP_000169WP_000178
Kippenhartjes ontleden. Die dingen zijn ontzettend klein en het was wel vies en het stonk, maar het was ook weer niet té erg (er is niemand kokhalzend het lokaal uitgerend).

WP_000200
Ick hep un schattuge poezzz!!

WP_000206

… En een rommelige kamer! :c

Ik weet niet of jullie dit heel interessant vinden maar dit is de eerste keer dat ik dit doe met mijn nieuwe mobiel. Ik ben dus niet op heel veel plekken geweest etc. Ik denk (hoop!) dat jullie de volgende keer wat interessantere dingen te zien krijgen. Maar goed, wat vond je van deze Picture my Life?

2 thoughts on “Picture my Life

    1. Isabel Post author

      Dankje! Leuk om te horen dat het interessant is om te kijken/lezen. Ik wist niet zeker of dat wel leuk is :)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

