Foto shoplog Big Bazar, Action & een valsspeler

20120219_220120219_5

Eventjes te beginnen met een ‘valsspeler’. Deze heb ik al eerder gekocht maar nog niet laten zien, dus die moest hier even tussen! Deze komt van de Lidl en de exacte prijs weet ik niet (ong. 1,30/1,40 volgens mij). Een mousse van Cien met sterkte 4 dus ‘extra sterk’, wel geschikt voor mijn haar. Hier komt ook een review van, als jullie dat leuk vinden.

20120219_2320120219_24
Bij de Action heb ik deze Face Scrub gekocht. Ik denk dat deze heel fijn is, maar ik heb ‘m nog niet uitgeprobeerd. Dat ben ik wel van plan in mijn lange, zondagse douchebeurt!

20120219_2520120219_26
Kneipp douche ‘Oosters Mysterie’ in Vanille Bergamot. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van ‘Bergamot’ gehoort. en al helemaal niet dat het voor kracht en energie zorgt. Toch heb ik deze douchegel genomen. Niet omdat ie zo lekker ruikt of omdat ik ‘m al kende, maar gewoon omdat ie goedkoop was en ik benieuwd was naar dit product. De geur is trouwens heel erg vanille-achtig en ik kan helaas niet vertellen waar dat bergamot naar ruikt :P

20120219_28 20120219_29
Dr. Van Der Hoog Avocado masker. Ik heb in de Sunday Masquerade van Beautygloss.nl al wel eens wat gelezen over Dr. Van Der Hoog maskers. Ik was wel nieuwsgierig en besloot om een avocado en nog een ander masker te kopen die je hieronder ziet. Dit masker is voor een vermoeide en droge huid, deze reinigt en stimuleert (waarvoor?) de huid. Hier komt dus ook een review van!

20120219_3220120219_33
Dr. Van Der Hoog Cocos Mint masker. Voor alle huidtypen, vochtregulerend en verfrissend voor de huid. Lijkt me ideaal voor een vrijdag, na een drukke, lange week waarin je heel erg moe bent (je huid dus ook) en je wel een opfrissertje kan gebruiken.

20120219_31
”Gekke rubber armbandjes”. Ik denk dat ik hier ook nog eens een artikel over ga schrijven. Ik heb hier nu 26 van (24 ‘neppe’ en 2 ‘echte’ Silly Bandz) en ik vind ze heel erg tof. Ik heb van deze armbandjes (gekocht bij de Big Bazar) 2 setjes, dino’s en muziekinstrumenten. De meesten vervormen heel grappig als je ze omdoet als armbandje, sommigen ook niet. Toch vind ik ze grappig haha!

20120219_3520120219_36
Action reiniginde poriënstrips. Voor nog geen 2 euro, een product dat (volgens de vele reviews) super is. Ik ben heel erg benieuwd en ga ‘m ook zeker reviewen!

20120219_3820120219_39
Hegron Salon Shampoo Professional. Hebben jullie ooit van het merk ‘Hegron’ gehoord? Ik eerlijk gezegd nog nooit. Maar voor deze prijs (zie onderaan) en 1000 ml (1 liter dus) kon ik ‘m niet laten staan! Mijn moeder heeft ook nog een conditioner (die er bij stond) bij gekocht, daarom was dat voor mij niet nodig. Deze zal ik ook zeker reviewen (misschien ook in combinatie met de conditioner).

20120219_4220120219_43
Nog even een soort extraatje. Ik heb deze Aloe Vera Juice gekocht, omdat ik daar toch wel heel benieuwd naar was. Als het goed is “Drinkt u dus puur natuur!” want dat staat op de verpakking. Ik vind het overigens niet heel erg smakelijk maar het ruikt wel erg lekker en voor een paar slokjes per dag vind ik het lekker genoeg haha. Ik heb ook ooit gelezen dat het laxerend werkt, dus misschien moet je er ook niet te veel van drinken… Toch is het wel eens lekker, maar niet ter vervanging van cola/limonade!
20120219_46
En hier hebben we 2 producten die ik al eerder heb gekocht maar nog niet heb laten zien. De ActionFit vitamine B complex (gekocht voor de B12, ik ben vegetarisch) en tja, daar kan ik natuurlijk niet echt over zeggen of die fijn is. Waarover ik dat wel kan zeggen is de Olive Line (Max) natuurlijke shampoo en ja die is fijn. Deze ruikt eigenlijk een beetje heel erg naar zeep, maar het idee dat het natuurlijk is maakt het wel goed. Het is trouwens shampoo en conditioner en voor minder dan 1 euro heb je 400 ml.

Sorry dat ik ben vergeten om het lijstje erbij te zetten maar nu doe ik het toch. Ook sorry voor de rare afmetingen van de foto’s, ik weet niet wat er mis me is maar ‘t doet raar!

byphasse gezichts scrub creme 150ml – 1,99
neusstrips poriënreinigend set –  0,98

Het bonnetje van de big bazar ben ik helaas (even) kwijt.

Welke producten vind jij zelf ook leuk/heb je zelf ook? Welke zou je zelf kopen? Vertel het in de comments!

One thought on “Foto shoplog Big Bazar, Action & een valsspeler

  1. Pingback: Dr. Van Der Hoog avocado masker | tijgerlelie

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

