iPhone in de spotlight op MAANDAG

Ja het is maandag! Het. Is. Maandag. Ja. Het. Is. Maandag. Geloof je me al? Ik hoop het want het idee dat het dinsdag is, super idioot! Oke grapje. Ik was gisteren echt gewoon ziek. Mijn keel zat dicht, ik had hoofdpijn, ik was moe, ik had buikpijn en slikken deed verschrikkelijk zeer (nog steeds en hoort bij het eerste). Dus nadat ik al mijn eten verplicht door mijn strot heb gedouwd (ja zo ging het dus) besloot ik even uit te rusten: in bed welteverstaan. Ik ging even lekker liggen en BAM ik sliep. Haha, die ‘bam’ past echt niet in de zin. Maar goed, ik ging iets voor 7 dus even uitrusten en kwam er 10 voor 8 achter dat ik dus in slaap was gevallen. Ik ging daarna nog even bijkomen (hoofdpijn, keelpijn was er nogsteeds. Buikpijn iets minder) en ik ging tv-kijken + heerlijke multivitamine drinken dat op dit moment om uit te kotsen was en moest verplicht na GTST (half 9 dus) slaappie doen. Ik moest nog een artikel maken (dat was ik overigens de vorige dag –zondag- vergeten toen ik alles van de laatste 2 dagen moest inhalen) en ook nog publiceren en blablabla, dus ik had totaal geen zin. Misschien dat jullie nu een beetje snappen waarom er gisteren geen artikel online kwam en waarom het nu maandag én dinsdag is? Oke goed, nu verder naar het onderwerp: de iPhone!

Ik denk dat veel van jullie wel een iPhone zullen hebben. Het ligt ook aan de leeftijd uiteraard, maar een iPhone is een handig ding. Persoonlijk vind ik de uitstraling/design niet zo heel erg mooi (een beetje lomp, maar het ligt er ook aan hoe je kijkt en het is héél persoonlijk) maar een smartphone is altijd handig. En voor deze iPhone hier betaal je via bol.com en centralpoint.nl zo’n 868, 64 euro (normaal: 1469,- euro) en daar mag je wel iets voor terugkrijgen toch? Deze persoon heeft dat zeker gehad!

Beschoten iPhone | KLPD

SCHIETPARTIJ OVERLEEFD: IPHONE VANGT KOGEL OP.
Een Rotterdammer erg blij met zijn iPhone. Hij werd beschoten toen hij in zijn auto zat op de Spangensekade. Het slachtoffer werd door één kogel geraakt. Die vloog eerst door zijn telefoon en remde af. Daardoor raakte de kogel niet zijn hart.

Er werd in totaal vijf keer op de man geschoten. Vier kogels misten hun doel en de vijfde boorde zich door de iPhone. De man reed door naar huis waar zijn vrouw het alarmnummer belde en hij werd overgebracht naar het ziekenhuis. Daar bleek dat hij door de iPhone de aanslag had overleefd. Inmiddels is het slachtoffer weer thuis.

De telefoon heeft nu een speciaal plekje in zijn huis. De politie is nog steeds op zoek naar de dader. Bij Opsporing Verzocht is er vanavond een reconstructie van de moordpoging. De officier van justitie heeft een beloning van 10.000 euro uitgeloofd voor de tip die leidt tot de aanhouding en vervolging van verdachten in de zaak.

Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind 5 kogels wel heftig klinken. Je hebt wel echt geluk als je zoiets overleefd door je iPhone!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

