Carnaval 2012

Het is dan wel al geweest en verleden tijd, maar toch leek het me wel leuk om even terug te blikken op carnaval 2012. Misschien vind je het wel helemaal geweldig, ga je mee in optochten (elke dag!) en verkleed je je als de beste, of je vind er niets aan het denkt ‘Carnaval, wanner was dat?’. Voor mij geld een soort combinatie. Ik heb dit jaar niets aan carnaval gedaan, maar toen ik nog op de basisschool zat deden wij er met onze school wel heel veel aan. Liedjes zingen, verkleden, opdrachten, carnavals-feest… Noem maar op. En natuurlijk de naam van de school veranderen. Dat snapte (en nu nogsteeds) ik nogsteeds niet helemaal. Hoe vertaal je een naam in een carnavals-naam en waarom? Maar oke, whatever. Kijk mee naar wat leuke carnavalsfoto’s (van google) en vertel in de comments wat jij hebt gedaan deze carnaval!


Wat ik leuk vind aan deze foto is misschien wel te raden: iedereen heeft dezelfde kleuren. Origineel, grappig en best lastig te organiseren, toch?

Hier een foto van een carnaval make-up look. Zeker té voor normaal, maar hartstikke leuk voor carnaval! Wat vind jij van deze look?

Hoe cool is zoiets? En hoelang moet iemand daar wel niet aan gewerkt hebben? Sjonge, wat knap en wat grappig. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het nog een of andere wezens moeten voorstellen, but it’s so funny! Haha, ik vind dit echt heel knap gemaakt…

Carnavalsgekte in Brazillië?

En op YouTube & google zijn echt heel veel verschillende (leuke) tutorials en looks te vinden. Echt, ter inspiratie of gewoon voor de lol, superleuk! Desnoods voor een typisch meisjes-feestje, waarin het thema ‘overdreven’ is? Haha!

Vieren jullie carnaval of doen jullie er helemaal niets aan? Hoe heet jouw woonplaats tijdens carnaval? En heb je nog leuke make-up looks gezien?

xoxo Isabel

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

