Colourpantzz


Gekleurde broeken. Je kan er niet meer omheen! Het is een trend, die ikzelf eigenlijk nog wel heel leuk vind. Ik ben meestal niet zo van de trends, maar deze vind ik eigenlijk wel ‘mij’ en gewoon heel leuk. Ja, ik stop maar niet met zeggen dat ik ‘m heel leuk vind (3e keer ofzo?). Okee kijk mee naar mijn inspiratie maar ook zeker informatief artikeltje. Morgen komt er hoogstwaarschijnlijk geen (maar misschien wel, ik heb al een klein ideetje) artikel online dus alvast sorry! Maar in de vakantie komen er wat meer beauty-artikelen online!


Foto’s via Google.

Alle fashionsites hebben het er toch wel over en ik heb ondertussen een groene broek besteld bij H&M. Dat is overigens een aanrader, aangezien daar goedkope(re) broeken zijn!


En deze foto vond ik eigenlijk gewoon heel grappig…

Welke van de foto’s vind jij leuker? En vind jij pastel- of felle kleuren leuker? Laat het me weten!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

