Dr. Van Der Hoog avocado masker

20120224_9Dit is even van te voren, maar omdat het niet zo’n geweldige foto is (plekje onder mijn lip, ik weet niet precies wat het is) en een beetje kringen/wallen onder mijn ogen zoom ik niet te ver in!

Goed ik ga jullie zo goed als alles laten weten/vertellen/mijn mening geven over dit masker!

20120224_13
Goed, ik heb wat probleempjes met de uitsnede en grootte, maar ‘t is wel goed te zien hoop ik? En anders is deze ook nog te zien hier, in de shoplog. Dit zijn dus de producten die ik heb gebruikt. Een scrub van de action en een masker. Ik heb mijn gezicht eerst gescrubt, omdat ik dat al een tijdje niet gedaan had.

20120224_17
Goed hier heb ik dus het masker opgedaan (na het scrubben). Het smeert heel fijn uit, en je hebt niet eens alles nodig. Ik heb het bewaard voor de volgende keer!

20120224_23
Beetje chagrijnig kijken omdat ‘ie opgedroogd is….

20120224_27
Een beetje ‘hm’  met het resultaat. Mijn huid was zachter, maar er niet 100% duidelijk van opgeknapt. Dat toch maar zien de volgende keer dan…

Wat denken jullie van het masker? Zal ik ‘m nog een keer testen? Ik zal ‘m de volgend keer iets langer laten zitten, maar ik had nu al het gevoel dat ‘ie opgedroogd was, maar niet alles was opgedroogd. Volgende keer beter!xoxo Isabel

2 thoughts on “Dr. Van Der Hoog avocado masker

    1. Isabel Post author

      Dat zou kunnen… Maar ik denk dat het ook wel iets doet voor je huid, ookal heb ik bij dit masker dat idee niet echt.

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

