Mijn kledingkast

Ik heb er niet helemaal 100% rekening mee gehouden dat ik nog muffins ging bakken vandaag (was ook tot een aantal uur geleden onbekend). En ik had het dus redelijk druk. De eindfoto’s zijn er nog niet, maar een aantal andere foto’s kan ik jullie wel showen! Kijk maar mee…

20120226_1

Goed. Hier hebben we mijn kledingkast ‘voor’. Het valt op zich mee, maar dat komt doordat ik mijn kleding all over mijn kamer heb verspreid (op de grond, vies dus). Normaal gesproken puilt ‘ie dus uit. Nu niet, en straks hopelijk ook niet!

20120226_2

Een wat duidelijkere foto van het bovenste gedeelte van mijn kast. Hier liggen normaal gesproken (vanuit de lente/zomer gezien dus) truien en lange broeken, maar nu liggen er t-shirts, korte broeken, shorts & rokjes (waar ik er wel 1 van heb). In het bovenste gedeelte liggen wat dingen die ik daar heb neergegooid, ik weet niet eens meer waarom. Op de tweede plank (het hang-ding, gekocht bij Lidl) liggen hempjes, dus voor de zomer. Ik vind deze plank zelf het leukst!

20120226_3
Lekker grote foto haha! Hier liggen de winterspullen, waar ik er niet veel van heb. Ik draag in het begin van de winter, heel eigenwijs, nog t-shirts en als het echt niet meer kan doe ik er een vest over heen of kies ik voor iets als een trui. Daarom heb ik hier dus ook niet veel van. Wat ik wel veel draag en waar ik veel meer van zou moeten hebben is broeken. Ik heb hier nu zo’n 4/5 broeken liggen en ik heb er dan 1 aan en 1 in de was. 2 daar van (+ 1 die ik aan heb *schaam*) zijn te klein. Ik krijg als het goed is binnenkort een groene broek binnen (H&M) maar dat duurt nog even en hopelijk red ik het nog tot dan. Verder liggen daar nog truien & sweat-spul (jogginbroek & vrijetijdskleding) en een mandje met ander spul (riemen enz.) Daaronder liggen weer shirts-die-ik-nooit-draag-maar-niet-weg-wil/kan-gooien en pyjama’s. Daaronder ligt ondergoed en sokken.

20120226_22 
Dit is wat ik nu zo al op mijn grond heb uitgestald. Helemaal rechts is de strijkstapel, daarnaast (het witte jasje met roze hemd er bovenop) is ‘houden’. Die stapel ernaast (donkerblauw/paars) is de deze-pas-ik-niet-meer stapel en gaat naar mijn zusje. Die stapel erachter (rommelig) zijn dingen die in de was moeten. Tja, echt ordelijk ben ik vandaag niet.

Hoe vaak ruim jij je kamer op?

2 thoughts on “Mijn kledingkast

  1. deijsprinses

    Twee keer per jaar. Als ik mijn kleerkast uitmest dan ligt heel mijn kamer vol met kleren. Het is soms niet normaal hoeveel ik in mijn kast krijg.

    Reply
    1. Isabel Post author

      Haha je wilt niet zien hoe mijn kamer er nu uit ziet! Ik heb alles nu in een deel van mijn kamer, maar eerst lag het overal haha.

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

