Lovely DIY’s

Ik ben druk bezig met de layout en alles wat verder nog te maken heeft met hoe Tijgerlelie er nu uitziet. ‘t Zal dus een beetje veranderen! Ik ben ook bezig met de foto’s enzovoorts, want ik crop ze bijvoorbeeld nu ook in Windows Live Writer, maar dat werkt dus helemaal niet (zie vorige artikels). Ik moet even bedenken hoe ik dat dan ga doen enzovoorts. Verder ben ik ook nog bezig met mijn persoonlijke leven haha, dus ik heb het maar druk. Ik ga jullie even de leukste DIY’s laten zien die ik de laatste tijd ben tegen gekomen. Let me know if you like it!

Via YouTube.com

DIY – The Collar Craze by Chrisellelim (Engels) Ze heeft echt een paar hele leuke “Collars” (kragen) gemaakt en ik vind dat ze heel duidelijk Engels praat, dus wel makkelijk te volgen.  En op het eind laat ze ook nog zien hoe ze de Collars draagt in outfits.

Via YouTube.com

DIY – Blueberry Boost mask (Nederlands) Jullie kennen Serena (Beautylab.nl) vast wel, ik bekijk haar blog ook elke dag. Ze verteld over de ingrediënten en waar ze goed voor zijn etc., dat vind ik altijd wel heel handig bij zo’n filmpje. Overigens heb ik gisteren een aantal Blueberry Muffins gemaakt en heb nog wat jam/gelei er van over (wat ongeveer hetzelfde is als wat je krijgt als je het blend/mixt) dus ik wil deze zeker uitproberen!

Dit zijn de 2 leuksten die ik terug heb kunnen vinden. Ik vergeet altijd dingen heel snel en heb het (volgens mijzelf, op dat moment dan) ‘te druk’. De volgende keer hopelijk wat meer!

Hebben jullie trouwens nog ideeën, suggesties of meningen over de layout van nu? Andere kleur lettertype, grootte van de letters, etc. laat het me weten! Ik ben druk bezig met de layout en het zou super zijn als je nu helpt, want wie weet veranderd het wel naar jouw suggestie! Alvast bedankt als je meedenkt!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

