Gastbloggers?

Dus je hebt geen eigen blog, maar het lijkt je wel leuk om er een te hebben? Alleen je bent bang dat je er niet genoeg tijd voor hebt, geen zin hebt of dat het gewoon niet lukt? Dan heb ik toch iets ideaals: gastbloggen! Je kunt eenmalig een blogpost plaatsen op Tijgerlelie over een onderwerp naar keuze. De datum mag je zelf weten en ik verbeter alleen bijvoorbeeld de zinsopbouw of eventueel wat spelfoutjes die ik meteen zie. Als jij geïnteresseerd bent: lees dan verder!

Maak een blogpost. Dit kan in word, windows live writer, kladblok of in elk ander programma waar je kan schrijven. Als deze af is stuur je ‘m op naar mij met in de titel ‘Gastblogger’ dat is heel belangrijk, dan herken ik ‘t meteen! Ik zal een voor een alle blogposts lezen en ze waarschijnlijk ook allemaal plaatsen. Indien ik ze niet ga plaatsen (ik zou nu even niet zo gauw iets kunnen verzinnen waarom niet) dan zal ik je uitgebreid uitleggen (via de mail) waarom ik deze niet plaats. Hopelijk heb je daar dus begrip voor!

Stuur je blogpost op naar isabel.tijgerlelie@hotmail.nl met als titel ‘Gastblogger’. Er zit geen deadline aan vast, wel een aantal regels:
– Niet schelden/discrimineren in jouw blogpost
– Je blogpost mag alles zijn en mag over alles gaan. Informatief artikel, beauty, column, fashion… Noem maar op!
– Zet je naam er (duidelijk) bij en let op: deze naam komt dus ook op internet te staan!
– Niet onaardig zijn of rare dingen zeggen/laten zien etc. in jouw artikel. Indien dit wel het geval is begrijp je wel dat ik dit dus niet plaats.

Ik verwacht niet dat jullie de ‘regels’ overtreden en ik hoop dat jullie vooral veel opsturen!

Als je vaker dan 1x een artikel wilt plaatsen mag dat ook, maar zet dat er dan duidelijk (desnoods dikgedrukt) bij. Dit vind ik ook heel leuk, bijvoorbeeld een vervolgverhaal of column zou kunnen. Andere dingen kunnen dan uiteraard ook, maar zet het er vooral duidelijk bij, zodat ik je daar meteen op terug kan mailen en afspraken daar over kan maken! :)

2 thoughts on “Gastbloggers?

  1. jlovesbeauty

    Leuk dat je anderen de kans geeft om een artikel te schrijven!
    Jammer dat ik al mijn eigen blog had anders had ik zeker een mailtje gestuurd xp
    Leuke blog heb je trouwens!

    Reply
    1. Isabel Post author

      Ja haha, dat vond ik zelf eigenlijk ook! Lief dat je het zegt.

      Oh, ja die blog ken ik! Daar heb ik wel eens gekeken :) En dankje, jouwe is ook erg leuk :)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

