Wat zou jij veranderen? #1

image

Wat zou jij doen/veranderen als jij mij was? Wat zou jij zo laten en wat zou jij anders doen als jij de beheerder van Tijgerlelie.tk was? Heb je misschien suggesties voor (WordPress)-thema’s, plaatjes, foto’s, achtergrond, lettertype, kleur, noem maar op? Of heb je een suggestie voor mij, mijn schrijfstijl, filmpjes (hoewel dat er heel weinig zijn), foto’s, programma’s dat ik gebruik, etc.?

Bij dit artikel mag je kritisch, gemeen, lullig en onaardig zijn. Haha. Oke het liefst alleen kritisch, maar als je het niet laten kan mag de rest ook – ik controleer nog wel by the way.

Ik ben van plan elke maand (sowieso) een “Wat zou jij veranderen?” artikel te plaatsen zodat jullie suggesties en meningen kunnen uiten zonder dat dat niet bij het thema van het artikel past. Dus schrijf je suggesties & mening op en bewaar ze tot het “Wat zou jij veranderen?”-artikel!

One thought on “Wat zou jij veranderen? #1

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

