Deodorant

In deze blogpost ga ik jullie de deo’s laten zien die ik in mijn bezit heb en vertellen wat ik er van vind, waarom en waar ik het voor gebruik (en waarom).

image
Dit is het mandje waar normaal gesproken al mijn deo’s (+ haarspullen) in zitten. Het mandje is nogal groot en gecombineerd paste het er makkelijk in, dus ik het het op deze manier gedaan.

image
Vogue Girl Butterfly & Teddydeer: Allebei een heerlijke, parfumachtige, zoete geur. Deze gebruik ik soms gewoon als parfum of als opfrisser, niet als anti-zweet deodorant. Als je begrijpt wat ik bedoel :) Ook verkrijgbaar als douchegel, en heerlijk voor vooral jonge meiden die nog geen parfum gebruiken. Ik zal hier nog een keer een uitgebreide review over schrijven, zodat jullie er meer over te weten komen!
Fa Caribbean Lemon (Rol & Spuitdeo): Vooral de naam vond ik leuk, en groen vind ik zelf natuurlijk een leuke kleur. Deze ruikt een beetje typisch en het is niet het vrouwelijkste geurtje qua deo en tegen zweet helpt deze ook niet altijd even goed, maar voor een minder drukke dag is het een goede aanvulling om mijn deodorant stash! De spuitversie vind ik wel handig omdat je het dan ook als (wat frisser) opfrissertje kunt gebruiken, net als de Vogue deo’s!
Cien Fresh Mango: Ook echt een geurtje waar je van moet houden. Ikzelf houd daar niet zo heel erg van, ik heb ‘m dan ook gekregen. Ik heb  ‘m ook nog niet vaak gebruikt maar als ik de beschrijving moet geloven is deze heel betrouwbaar en werkt goed tegen geurtjes en werkt deze 24h. We zullen zien!
Odorex Natural Fresh: Heeft een nogal naar niets ruikende geur. Heel gek klinkt dat, maar het ruikt heel natuurlijk en gewoon (vandaar waarschijnlijk de naam). Er komt een soort vage gel van af, dat je goed moet laten intrekken (anders werkt ie volgens mij niet/minder). Ook nog even verder testen!
NIET OP DE FOTO:
Vogue Girl Cats: Deze gebruik ik voor gym en als opfrisser op school. Heel fijn, en heeft net als de Butterfly en Teddydeer versie een parfumachtige geur. Erg geschikt als minder opvallende parfum, en gewoon fin!
Rexona: Hiervan weet ik de naam niet uit mijn hoofd (ik zal ‘m op zoeken en dan onderaan plaatsen als ik er aan denk) sorry! Deze neem ik ook meestal mee naar school of leg ik in mijn kluisje ook als opfrisser. Tja, fris moet je zijn he? Deze is ook een van mijn favorieten, en hier komt ook een review van!

3 thoughts on “Deodorant

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

