Andere URL!

Hoi! Ik heb een soort van besloten dat ik nu op een andere blog verder ga. Mede om de reden dat Tijgerlelie.nl niet beschikbaar is (dat vind ik gewoon jammer) heb ik nu een originelere blog! Vernoemd naar mij, misschien iets te voorspelbaar maar ja. Vernoemd naar mij & redelijk ‘gek’. De nieuwe naam is: Iesabell.wordpress.com . Ik heb er speciaal voor gekozen om geen .tk domein te nemen en ook nog te wachten met .nl. Want voor iemand van 13 is het misschien gek om geld uit te geven aan een domein. Of niet, maar ik wacht er gewoon even mee.

Jullie mogen wel suggesties geven of andere dingen zeggen (blijf aardig aub!) en dan is Tijgerlelie ‘afgelopen’… Wat klinkt dat toch sneu!

En dankzij de tip van onze ijsprinses (haha) is alleen de URL veranderd dus de artikelen etc. staan er nog op! :) 

3 thoughts on “Andere URL!

  1. deijsprinses

    Je kan op deze blog blijven en je URL veranderen hoor met wordpress. Dan moet je nergens opnieuw naartoe. Ik heb mijn blog 3 maand geleden ook van URL verhuist. Makkelijk en snel.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

