Shoplog 1-3-2012

image_thumb26
Ik ben helaas vergeten een artikel in te plannen, maar hoe dan ook heb ik hier dus het artikel alsnog voor jullie! Dit is een foto-shoplog, omdat ik nogal last heb van koortslip (wat gelukkig bijna over is!) en daardoor leuke korstjes en met zalf erop nog leukere witte ‘bultjes’ heb. Deze filmkans heb ik dus eventjes overgeslagen! Overigens wilde ik graag weten welk lettertype jullie beter vinden. Georgia (vorig artikel) of Arial (dit artikel)? Antwoord in de comments!
image_thumb2
Let’s begin! Ik heb deze nep-silly bandz gekocht (ofwel: “Gekke rubber armbandjes”). Het zijn siliconen bandjes (in dit geval in de vorm van dierentuin-dieren) die als je ze om je arm doet een gekke vorm aannemen (een uitgerekt dier, wat niet zo smakelijk klinkt). Heel erg leuk, en voor 0,69 cent heb ik de aparte gewoonte om elke keer als ik bij de Big Bazar (waar ze vandaan komen) ben een pakje mee te nemen. Dit is dus de Zoo versie! Verder heb ik al muziekinstrumenten en dino’s + 2 échte Silly Bandz!
Te koop bij: Big Bazar – Prijs: 0,69 euro
image_thumb5
Ik zag deze in een advertentie en ik wilde deze graag uitproberen. Dit is een kralensetje met naar mijn mening leuke kraaltjes! Ik heb zelf ook nog heel veel kralen enz. dus ik denk dat ik het daarmee wel moet redden. Als het goed is kun je hier ook oorbellen mee maken, en dat wil ik ook graag proberen! Misschien maak ik hier nog wel een artikel over :)
Te koop bij: Action – Prijs: Onbekend (ongeveer 1 euro)
image_thumb8
Om nog even in de categorie van ‘maken’ en ‘zelf doen’ te blijven, ik heb bij de Xenos (als enigste product!) deze eh ja, hangertjes gekocht. Hiermee kun je dus zelf oorbellen maken, en ik ben wel heel erg benieuwd of dat lukt!
Te koop bij: Xenos – Prijs: 0,99 euro)
image_thumb11
Twee maskertjes! Hier komt zeker nog een review van. Ik heb al een avocado masker gekocht en die review wil ik ook nog online plaatsen. Maar goed, ik heb dus een fruitzuur en een frambozen masker gekocht. Ik was bijzonder tevreden over de prijs (wel 0,99 euro) en toen ik weer bij de Big Bazar was en deze er nog lagen (in grote hoeveelheden) besloot ik 2 andere varianten mee te nemen! Ik was eigenlijk opzoek naar citroen, limoen of citrus maar die kon ik helaas niet vinden. Wel deze dus!
(Tijdelijk) te koop bij: Big Bazar – Prijs: 0,99 euro per stuk)
image_thumb14[4]
Deze zijn toch leuk? Ik ben niet van plan om ze te gebruiken als gum (wat ze waarschijnlijk wel zijn. toch?) maar gewoon om ze steeds op een ander potlood te doen omdat ze zo leuk zijn. Ik vind ze echt heel leuk haha! Ze zijn erg grappig en het vrolijke bloemenprintje op het potlood vind ik ook leuk!
Te koop bij: Action – Prijs: Onbekend (onder de 1 euro)
image_thumb17[4]
En hoe schattig is dit? Ik vind ‘m zooo leuk. Ook de kleurtjes, de hartjes, de stipjes… En ik had gewoon een nieuw schriftje nodig. Die combinatie maakte dat ik deze kocht!
Te koop bij: Action – Prijs: 0,69 euro
image_thumb20
Een boek van Stephenie Meyer. Van mijn lieve pappie (ahum!) moest ik meer gaan lezen. Toen ik dit boek zag staan dacht ik ‘Leuk! Dit heeft te maken met (de) Twilight (Saga)’ en toen keek ik naar de prijs, die natuurlijk ongelooflijk hoog was. Wel 1 euro! Een hele euro voor zo’n boek. Tja eh, ik als toch-wel-leesliefhebber kan dat dus niet laten staan. Ik heb een boek gekocht voor 1 euro. Dit is het goedkoopste boek dat ik ooit in mijn hele boeken-koop-carriere heb gekocht. En het boek was nog leuk ook! Gisteren gekocht, vandaag uit.
Ik was even vergeten hoe ik met boeken (die ik leuk vind uiteraard) om ga. Heilig boek, meteen beginnen met lezen 5 minuten nadat je thuis bent gekomen na je shopsessie. Lezen, lezen, lezen. Gaan slapen (niet dus), lezen, lezen, lezen. ‘s Ochtends wordt je wakker ‘Wow mam, ik heb echt lang uitgeslapen!’ oftewel: mijn boek is uit, maar dat heb ik écht niet daarnet gedaan hoor. Verschrikkelijk, maar ook wel weer leuk. ;)
(Tijdelijk?) te koop bij: Action – Prijs: 0,99 euro
image_thumb23
Hoe erg ik ook ben: ik kon het niet laten. Ik heb laatst deze gekocht in Vanille Bergamot waarna ik het ‘visioen’ kreeg dat er misschien wel een citroen/citrus variant bestond. Ik kon het niet laten, echt niet. En ik heb ‘m gekocht. Het is een súuuuperfrisse douchegel en ruikt echt sterk naar citroen. Voor de meesten van jullie echt geen aanrader, maar ik vind ‘m heerlijk. Van dit soort geuren houd ik en ik kan er bijna eeuwig aan blijven ruiken (ookal zal ik me dan toch verschrikkelijk gaan vervelen). Maar als ik jullie was, de niet citrus-lovers (niets persoonlijks/onaardigs), dan zou ik ‘t niet doen. Ookal was het maar 2 euro!
(Tijdelijk?) te koop bij Action/Big Bazar – Prijs: 1,99 euro
Dit was mijn shoplog! Gelukkig is het niet vreselijk veel, en heb ik ook mijn kleding er niet bij gedaan (H&M). Als mijn leuke plekjes weer over zijn neem ik nog wel een shoplog op, en dan laat ik deze producten (misschien) nog wel even voorbijkomen! – De producten waar ik de prijs niet van weet staan ook niet op mijn bonnetje, want die heeft mijn moeder voor me betaald (bedankt!) dus vandaar :).

Welke van deze producten zou jij zelf ook kopen? En waarom?

2 thoughts on “Shoplog 1-3-2012

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

