Purplicious!

3

Vandaag als allereerste blogpost een leuke nagellook (of hoe je het ook wilt noemen, ik vind nagellook wel grappig klinken!) met 2 budget nagellakjes. Lekker paars!

2

Deze twee nagellakjes heb ik gebruikt. De paarse uit het neon-setje van de Action en een special effect topper van Essence. Het setje van de Action kost een kleine 2 euro (ik weet de prijs niet precies) en zit met 5 anderen (dus totaal 6) in een verpakking. De topper van Essence kost 1,80 uit mijn hoofd en daar ga ik ‘t mee doen! Lekker budget dus, geschikt voor iedereen!

1

En het resultaat! Ik vind ‘m leuk, geschikt voor overdag en bijv. naar school, maar toch ook wel iets feestelijks hebben doordat de glitters van de topcoat niet erg subtiel zijn, maar ook wat grotere ‘vlokken’ heeft. Ik vind het een geslaagde look!

Wat vind jij van deze look?

Als jullie meer over mij willen weten, wat ik me kan voorstellen, stel dan ook gerust vragen in de comments! Als het er heel veel zijn beantwoord ik ze in een filmpje en anders gewoon in de comments. Ook zal binnenkort de About Isabel-pagina geupdated worden!

4 thoughts on “Purplicious!

  1. mysupersweetlife

    Mooie nagellak!
    Wat heb je een leuke blog! Ik ben je blog gaan volgen met bloglovin, hopelijk zie ik jullie ook nog eens terug op mijn blog!

    Liefs

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

