Favo things-to-do #1

Een keer in de zoveel tijd zal deze terugkomen, mijn favoriete things-to-do! Misschien dat het niet altijd even interessant zal zijn, aangezien ik misschien vaak hetzelfde doe, maar toch!

Muziek luisteren is een van de minder originele dingen die je zult zien in dit artikel. Ik luister nu naar mijn CD van Jessie J en verder naar muziek op mijn mobiel (niet zo heel veel verschillends, ik luister vooral naar Bodies van Robbie Williams en Love Story van Taylor Swift) en mijn muzieksmaak veranderd met de minuut.

Online webshoppen en dan vooral wishlists maken vind ik heel erg leuk. Het is ‘spannend’ om voor zou min mogelijk geld zo veel mogelijk spullen in je mandje te stoppen. Mijn record is toch wel 26 spullen voor 26,- euro bij de 1-euro-lijn van Elf. Zo kan jij het waarschijnlijk ook, maar toch!

Verschillende kapsels uitproberen doe ik steeds vaker. Pony naar voor, pony naar achter, haar omhoog, haar omlaag, opzij, vast, los etc. Soms wordt ik er zélf zelfs gek van.

Oplossingen bedenken. Voor mijn probleem met was (ik gooi het altijd overal, behalve in de wasmand of het ligt in mijn kamer) en ik gooi het altijd pas in de wasmand als de wasmachine net aanstaat enzovoorts. Nu heb ik een hele leuke Naturalis plastic tas (een heel bekend merk!!!) aan de deur gehangen waar ik was in stop en als die dan vol zit leeg ik ‘m in de wasmand. Werkt beter! Haha. Dat is een van de vele (misschien minder goede) oplossingen die ik heb gevonden :)

Met make-up spelen is toch altijd al een hobby geweest. Lekker uitproberen en het daarna er weer moeiteloos afhalen, looks maken blijf ik leuk vinden.

Painten, wat gek klinkt. Jullie kennen het programma Paint wel he, op jullie computer (ik geloof dat dit alleen op windows zit). Daarmee ga ik painten (zoals ik dat dan noem) en ik maak ontwerpjes voor mijn kamer. Ik vind het gewoon leuk en ik de indeling van mijn kamer veranderd ook nog binnenkort (het veranderd binnen nu en het eind van de zomervakantie, een behoorlijke tijd dus) en ik krijg (hopelijk) pastelkleurige muren! En een lekker centraal bureau… Etc.

Dit was zo ongeveer wat ik de laatste tijd het leukst vind om te doen. De laatste tijd is eigenlijk deze week, aangezien ik lekker vakantie heb gehad! Helaas moet ik morgen weer naar school, en wordt het weer zwoegen!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

