Leuke YouTubers

YouTube is leuk. Met YouTube kan je ook heel erg veel, van muziek luisteren tot filmpjes plaatsen. En laten we het nu eens over het laatste gaan hebben: filmpjes maken. Misschien doe je het zelf wel, ben je een bekende YouTuber of ben je zelfs YouTube Partner! En misschien ook niet, en ben je nog niet zo bekend. Daarom geef ik jullie de kans om je eigen YouTube-account in de comments (alleen van dit artikel) te spammen!

Verder wilde ik het graag over de eerste leuke YouTuber hebben die in dit artikel voorkomt: YourSmokin’Dog oftewel Alwin. Misschien ken je ‘m wel al en ben je geabonneerd op zijn kanaal. Maar hoe dan ook, wil ik even een leuk filmpje laten zien om je te laten ‘kennismaken’ met Alwin. Dit is een random vlog, maar alsnog erg leuk om te zien!

Voor meer videos kijk hier! En hier voor zijn blog.

Dan hebben we hier een een parodie! En wel van DitIsMilan. Deze parodie is gemaakt op het liedje “Domino” van Jessie J. Ik vind deze echt heel erg leuk, omdat deze juist nergens op slaat.

Kijk hier voor meer videos!

En dan Teske! Een beautyblogger en YouTuber met wel 3 (!) kanalen. Dit vind ik zelf een leuk, maar kort filmpje van haar. Random korte vlogs, vind ik wel leuk.

Klik hier voor haar kanaal (dit is 1 van de 3) en hier voor haar blog!

Als jullie zelf nog aanraders hebben qua YouTubekanalen mag je die achterlaten in de comments! Ook je eigen YouTube-kanaal spammen mag (liever niet vaker dan 1x).

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

