Pictures of Februari

Volgende maand begin ik met PML (Picture My Life, dus mijn leven van de afgelopen maand omzetten in foto’s van mijn mobiel) wat overigens erg letterlijk genomen is haha! Goed, deze maand dus geen PML maar wel een “Pictures of…” die volgende maand weer terugkomt. Ik kies foto’s die ik heb ‘geheart’ op weheartit.com en maak daar een collage van. Kijk mee naar mijn collage van Februari!
image
Ik heb wat schattige, mooie en gewoon leuke foto’s door elkaar gegooid. Droom-dingen of gewoon dingen waarvan ik dacht ‘Boem, hearted’ alsof ik een of andere weheartit-machine was die ook maar wat plaatjes aanklikte. Toch vind ik al deze plaatjes leuk :)

Als jullie vragen hebben over foto’s mag je ze altijd stellen! Vragen over andere (niet toepasselijke) dingen mogen uiteraard ook, ik beantwoord ze graag!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

