Producten die ik dagelijks gebruik

7

Je wilt niet weten hoe lang ik heb nagedacht over een titel. “Dagelijkse producten” nee, dat klinkt zo stom. “Favorieten” heb ik al gebruikt… “Favorieten/dagelijkse producten” waarom zouden die producten dagelijks zijn? Enzovoorts, enzovoorts… Soms maak ik het mijzelf niet erg makkelijk :s

Producten die ik dagelijks gebruik dus. Onder elke foto leg ik trouwens uit wat het is en waar ik het voor gebruik!

1
Dit is mijn deodorant, van het merk Odorex. Misschien ken je ‘t, misschien ook niet. Een deo met een niet hele sterke geur, waar ik eigenlijk geen idee van heb waar het naar ruikt. Fris, maar naturel (natural fresh dus).

2
Mousse van Cien. Deze gebruik ik elke dag om mijn haar gewoon wat meer in model te krijgen en ‘t is niet per se een favoriet (ik heb niets om het mee te vergelijken) maar om diezelfde reden gebruik ik ‘m dus wel elke dag!

3
Eigenlijk klopt deze foto niet, want ik gebruik de borstel niet elke dag. Ik gebruik de borstel als ik echt hele erge klitten heb of iets dergelijks. De kam gebruik ik vaker, altijd als ik een niet te erge klit (of knoop, hoe je het wilt noemen) heb. Je haar borstelen is namelijk niet zo heel goed, dus ik doe het alleen als het echt moet.

4
Twee mascara’s die ik graag gebruik. Volume Accelerator van Rimmel London en Waterproof Mascara van Max (action). Eigenlijk een gekke combinatie, maar ik ben van mening dat die van Rimmel nogal eens kan klonteren. Ik gebruik dus liever een combinatie van een mascara die alleen je wimpers langer maakt, budget is en niet klontert!

5
Oogpotlood en wenkbrauwpotlood gebruik ik ook (bijna) dagelijks. Het oogpotlood is van Oriflame Beauty (geloof ik, het is nogal vervaagt) en het wenkbrauwpotlood is van Miss Helen. Ik moet beide weer vervangen binnenkort…

6
En tot slot deze reinigingsmelk van de DA. Ik wil nog eens een nieuwe uitproberen van een ander merk, maar nu gebruik ik deze, vooral voor het verwijderen van make-up.

Welke producten ken jij ook/gebruik jij ook? Heb je nog vragen voor mijn Q&A?

2 thoughts on “Producten die ik dagelijks gebruik

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

