What doesn’t kill you…

… makes you stronger. Een titel van een liedje en wel mijn lievelingsquote (ongeveer vanaf nu). Hieronder vind je een verzameling quotes die ik leuk vind, op mij slaan of gewoon heel erg leuk klinken!

1. What doesn’t kill you makes you stronger. Ik vind dit totaal waar. Plus; het liedje met dezelfde titel is heel erg leuk. Het maakt je sterker, door dat ook te denken. “What doesn’t kill you makes you stronger, makes you stronger!”
2. Turn your face to the sun and the shadows ‘ll fall behind you. Deze heb ik maandenlang (misschien nu nogsteeds wel, ik heb al eeuwen niet meer op Hyves gezeten) op hyves staan als ‘Wie wat waar’. Vooral omdat ik er niet vaak op zat, en het anders niet meer klopte. Er zou ‘Weekend!’ staan als het al weer woensdag was etc.
3. Gaat het niet zoals het moet, dan moet het zoals het gaat. Hier van heb ik een houten bordje (lijkt op zo’n tegeltje) en deze vond ik zo leuk. Het klopt gewoon (naar mijn idee dan) en is een van mijn lievelingsquotes, ookal vind ik over het algemeen Engelse quotes (en de taal in het algemeen) beter/leuker.
4. If you can dream it, you can do it. Is van Walt Disney. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij gedroomd dat hij allerlei sprookjes-films zou publiceren, en dat is gelukt! Haha. Deze klinkt gewoon leuk en ik vind dromen belangrijk… Dus niet per se om wat het betekent.
5. Live life. Een hele korte, maar een heel belangrijke. Want als je je leven niet leeft (hmm in het Engels klinkt ie beter denk ik) is het niet leuk en komt er ook niets van terecht! Have fun :)
6. I do the things I want. Belangrijk in het leven toch? Doe wat je wilt en maak plannen! Leef vandaag, maar denk aan morgen. Een beetje in de toekomst leven mag wel!

6 quotes die ik zelf wel heel leuk vind. Op internet zijn miljoenen quotes te vinden, nu wil ik jullie vragen om jouw favoriete quote te plaatsen in de reactie! Die ene quote, die je altijd bij de draagt, altijd onthoud en zéker niet vergeet. Die quote!

By the way, een beetje weinig beauty deze week. Sorry voor de beauty-lovers. Als je suggesties hebt (meer beauty, diy, fashion etc.) moet je het zeggen. Deze week had ik alleen niet zo gek veel tijd/zin in beauty (hoewel ik ‘s ochtends veel tijd had, ‘s middags niet en ik ben geen ochtendmens).

4 thoughts on “What doesn’t kill you…

  1. planet of tine

    Éen van mijn favorieten is:
    “You’ve gotta dance like there’s nobody watching,
    Love like you’ll never be hurt,
    Sing like there’s nobody listening,
    And live like it’s heaven on earth.”
    ― William W. Purkey
    Maar dit verwezenlijken is wel een heel ander paar mouwen

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

