Saturday things I love

Zaterdag. Mijn favo dag, at all! Van de schooldagen is vrijdag het leukst, aangezien dat de laatste dag is. Maar zaterdag, de dag waarop (bijna) alles kan. Ik ben vrij, kan doen wat ik wil en heb zo goed als geen verplichtingen. I love that. Do you hear? I LOVE THAT. Ik houd niet van verplichtingen, moeten en school. Ik wil vrij zijn, bloggen, doen wat ik wil en anders zijn. Want ja, anders zijn is leuk.  Net als weten dat je gelijk hebt… En net zo leuk als bloggen. Setturdeej.

Ik ben blij op zaterdag. Ook op elke andere dag als ik veel uitval of vakantie heb, maar zaterdag is anders. Het gevoel van vrijheid (wat wordt versterkt door de mogelijk en hopelijk aanwezige zon) en ik verlang naar de lente. Ik zou de titel moeten veranderen (hihi ik begon net gewoon Engels te typen) maar het blijft zo, ookal ga ik nu verder over lente. Ik wil lente, warmte, zon, buiten, zonder jas, t-shirts, buiten zitten (met laptop), geen winterjassen meer, lente-schoonmaak etc. etc. etc. What do you want of spring? In het Engels klonk het niet super leuk, maar toch beter dan ‘Wat wil jij van de lente’ als je het letterlijk vertaald. What do you want is sowieso mooi, omdat het ook ‘diep’ kan zijn. Ik houd van diepte :)

Een lekkere dit-vind-ik-leuk en hier-houd-ik-van blogpost. Sorry als het je verveeld haha! Hopelijk niet, want ik vind het zelf wel leuk…

Ik heb trouwens een goodiebag van Greenland ontvangen! Daar kunnen jullie dus zeker-zeker-zeker een unboxingvlog en blogpost van verwachten! Ik ben benieuwd wat er in zit en wanneer ik ‘m binnenkrijgt…! So happy.

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

