Waar ik nog heen wil

… in mijn leven. Dus landen, steden en werelddelen waar ik per se nog heen wil in mijn leven! En waarvan ik natuurlijk hoop dat het uitkomt :)

Amerika. Ik wil sowieso een keer naar Amerika. Het liefst zo veel mogelijk steden of er zelfs wonen (tja, zo ver gaat mijn verslaving aan Amerika). Ik houd van de Amerikaanse (en ook Engelse trouwens) vlag, de taal, het snoep en ik vind ‘t gewoon leuk. Ik wil naar NY, en verder weet ik nog niet waar ik per se heen wil maar ik wil vaker dan 1x haha! Als het bevalt uiteraard.
Engeland. Voor een heel, heel klein beetje Amerika maar dan dichtbij. Londen lijkt mij ook een geweldige stad, maar toch gaat mijn voorkeur naar Amerika (daarom ook op nummer 1!).
Berlijn. Ook wel een grote stad en makkelijker om te komen (tja, dat is ook belangrijk he!). Ik ben niet gek op Duits voedsel (typisch Duits voedsel dat ik ken is alleen ‘currywurst’ als ik het al goed zeg, en dat eet ik niet, dus tja) en de taal vind ik ook vreselijk (ik heb het wel als vak, maar I don’t like it!) maar de stad lijkt me toch wel leuk om te bezoeken.

Parijs. Eiffeltoren he! Ik vind Parijs toch een hele leuke stad, maar de enige keer dat ik er ben geweest was toen we de verkeerde afslag namen (de afslag Parijs in, in plaats van eromheen) op de terugweg van vakantie. Toch ben ik vastbesloten om daar nog een keer naar toe te gaan, is het niet nu dan is het wel als ik ‘ouder’ ben!
Milaan. Stad van de mode, right? Ik ben niet zo van de mode, maar soms vind ik het toch wel heel leuk. Ik houd van kleding maar mijn eigen stijl, of dat nou mode is of niet. Toch wil ik naar Milaan, of naar Venetië. Ik heb op dit moment 1x in Italië geweest en dat was in 2011. Een weekje, vlakbij Venetië maar daar waren we dus niet naar toe geweest (balen nu, maar ja het was zó druk!) en ik wil graag nog eens.
Tokyo. Tokio is leuk. Ik schrijf het hiervoor met een ‘Y’ omdat ik die letter cool vind. Het enige Nederlandse woord dat ik zo snel kan verzinnen met een ‘Y’ is Yoghurt, en daarna YoYo maar dat schrijf ik altijd ‘Jojo’. En ik ben dan nog wel iemand die veel leest en schrijft, maar verder dan Yoghurt kom ik niet. Tokio is op het gebied van mode ook heel erg cool, vind ik zelf. Ik heb ook een tijdje de kleding die ze daar hebben willen hebben, maar toch niet gedaan haha.
Een stad ergens in Afrika. Waarbij het verder niet uitmaakt welke. Ik wil graag een keer een arm land bezoeken, en dan ook gewoon die (zielige) schattige kindjes in de krottenwijken zien. Hoogstwaarschijnlijk neem ik ook wat voor ze mee, want ik vind ze zo sneu he. Hopelijk kan ik al niet meer naar krottenwijken als ik eenmaal oud genoeg ben, maar ik ben bang dat dat niet doorgaat. (Als ik er niet meer heen kan betekent dat dat ze weg zijn en dat wil ik wel haha).
Welke steden zou jij graag willen bezoeken?

2 thoughts on “Waar ik nog heen wil

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

