NOTD Did you see my yellow?

image
Geel. Een kleur die ik aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant ook helemaal niets vind. Het is dat mijn naam een kleur (geel) is maar dat is dan ook wel het enige wat geel en mij verbind. Voor als je het nog niet wist: Isabel is een kleur die bij paarden voorkomt en het is een soort geel (of blond). Dit is overigens Mellow Yellow van Essence en kost in de winkel 1,29.
1
Dit is een laagje. Zoals je ziet denkt ‘ie met 1 laagje niet zo heel erg goed, maar ik vind het sowieso mooier om twee laagjes aan te brengen. Dit lakje lakt wel redelijk streperig, maar droogt beter op. Het heeft ook mooie subtiele shimmers die je ook al met 1 laagje ziet. Het is sowieso niet mijn lievelingslakje, maar kijk mee naar 2 laagjes!

2
Twee laagjes. Helaas is de foto niet ideaal of scherp, maar een betere lukte niet (nog even knoeien met de instellingen van mijn fototoestel, dan moet het wel lukken!) Ik vind ‘m beter, alleen hij dekt nog niet ideaal (op mijn middelvinger zie je, als je goed kijkt, nog een kalk-vlekje zitten – wat van tikken op de tafel is). Verder heb ik hier nog een topcoat op gedaan en klaar ben je, maar het drogen duurt altijd nog wel even!

Over het algemeen ben ik tevreden. Ik had niet verwacht dat ie met 2 laagjes al zo goed zou dekken (ik had verwacht dat 3 laagjes het best zouden zijn). Maar afgezien van het verschil per nagel is het een goed nagellakje, en de 1,29 absoluut waard. Mellow Yellow van Essence!

Wat vinden jullie van Mellow Yellow (51)? Welke kleuren dragen jullie het liefst?

2 thoughts on “NOTD Did you see my yellow?

    1. Isabel Post author

      Ja dat is wel zo, het is erg licht-geel. Mijn favoriet is het ook zeker niet, maar op zich is ie wel mooi (misschien voor een iets aparte, french manicure?).

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

