WEEKVERSLAG #1

Afgezien van deze enorm afgezaagde, saaie naam van hierboven heb ik een leuke week gehad! Ik ga hier per dag even samenvatten wat ik heb gedaan.

MAANDAG 9-4-2012
Ik ben deze dag nog vrij geweest en heb daar ook volop van genoten: ik ben nog naar de film geweest. We waren helaas te laat voor The Hunger Games (balen!) maar toen gingen we naar Dr. Seuss’ The Lorax en ondanks dat ik dat niet verwachtte, was ‘ie best leuk! Het ging over bomen en was nogal kinderachtig en het was natuurlijk ook een tekenfilm, maar het sloeg heel erg op het nu. Milieu, het kappen van bomen… Ik vond het eigenlijk wel erg leuk om te zien.


DINSDAG 10-4-2012
Oh wat had ik een moeite om uit mijn bed te komen dinsdag: ik douche altijd ‘s ochtends dus toen ik mijn bed uit kwam liep ik ook meteen naar de badkamer. Mijn vader zei dat ik eerste uur vrij was en ik draaide me meteen om en liep terug naar boven, naar mijn kamer en ging nog even doorslapen. Lang leve de luiheid!
  Verder was er op school niet veel interessants gebeurt, zoals altijd.

WOENSDAG 11-4-2012
Op woensdag en donderdag moet ik altijd gymmen en ik haat het. Ik vind gym op een of andere manier altijd stom. Behalve als we trefbal doen (en dan niet trefbal met iedereen, maar weer een bepaalde soort waarmee je 2 tegen 2 speelt en niet op mensen maar op pionnen moet gooien) dan. Ik ben een beetje kieskeurig denk ik (:. Verder hadden we ook nog een “leraar” die eigenlijk nog te jong was om ‘meneer’ genoemd te worden. Hoe dan ook kon hij dus geen orde houden en was het dus uiteindelijk een soort van mislukt.

DONDERDAG 12-4-2012
En weer gym. Ik ga trouwens niet vertellen over toetsen die ik had want dat vind ik echt ongelóoflijk saai. Net als gym deze les. We hadden basketbal en dat vind ik heel erg leuk (ik zit er zelfs over na te denken om op basketbal te gaan, qua sport) maar het was niet zo heel erg leuk omdat we een soort invaller hadden (het was een persoontje dat voor school dus ons les moet geven, nou dat doet ‘ie nooit meer) en tja, wij hebben een nogal ‘drukke’ klas dus dat werkt gewoon niet.

VRIJDAG 13-4-2012
Vrijdag de 13e! Aaah! Geen ladders, geen zwarte katten (niet op gelet eerlijk gezegd) maar wel een rotdag. Niet per se door een bepaalde gebeurtenis o.i.d. maar dit is de dag die meestal het langst duurt (ik had eerste uur vrij en was 3 uur uit, met tijd had het verder niets te maken) door de vakken. De allersaaiste op een dag: hoe verzinnen ze het? Daarna trainen, douchen, en dan bank-hangen en chips eten! Emoticon met brede lach

ZATERDAG 14-4-2012
En mijn drukke weekend begon… Jammer genoeg had ik geen gaatje tussendoor om naar het Kruidvat te gaan (vanwege de 1+1 gratis actie) en ik baalde echt heel erg. Toch ging het ‘leven’ door en had ik ‘s ochtends een open dag en ‘s middags de kampioenswedstrijd van mijn broertje die ze hebben gewonnen. We hebben ‘s avonds nog een lekker ijsje gehaald (Ben&Jerrys Caramel Chew Chew dit keer). Drukke, maar geslaagde dag!

ZONDAG 15-4-2012
Tja, dat is vandaag. Tenminste, de dag dat ik dit schrijf (ik post het morgen). Ik heb vandaag een soort van uitgeslapen, een wedstrijd gehandbald (vaag woord, vind je niet?) en daarna huiswerk gemaakt. School, bah. Mijn broertje moest nog een wedstrijd basketballen want hij had het druk en daarna hebben we gegeten, hebben ze voetbal gekeken (pfff, voetbal) en ik heb weer een ijsje gegeten. Geen speciale super-lekkere ofzo, maar gewoon een ijsje.

Hoe was jouw week(end)?

2 thoughts on “WEEKVERSLAG #1

  1. planet of tine

    Mijn week zag er wat gelijk uit, maar verander “school” dan in “werk”. Geniet toch maar van de schooltijd nu je nog kan. In het werkleven gaat het er soms wel erger en heftiger aan toe.

    Reply
    1. Isabel Post author

      Tja, ligt er natuurlijk aan wat voor werk je doet. Het lijkt mij super om te werken, bijvoorbeeld bloggen of iets anders dat bij mij past. Veel sterkte op je werk! :)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

