Favorieten: muziek #1

Favorieten zal je hier wel vaker tegenkomen! Favorieten at all, make-up, nagellak, muizek (zoals nu dus!), sieraden/accesoires, kleding, ijssmaken en wat je allemaal nog meer kan verzinnen. Maar vandaag gaan we mijn muziek-favo’s van de laatste tijd bekijken. Veel plezier!

by JuulBirdx

Ik vind dit liedje heel erg schattig klinken en de Stop Motion die er bij zit vind ik echt ontzettend mooi gemaakt. Mijn complimenten! Persoonlijk vind ik dat je doordat de tekst er op deze manier bij zit (ik blijf maar kijken omdat ik het zo mooi vind) ook beter ziet zeg maar, het dringt meer tot je door. En dat vind ik eigenlijk wel super haha Glimlach

Erg mooi liedje! Ik luister meestal de versie met de lyrics (die van vevo vind ik erg mooi haha) maar ik wilde jullie niet nog meer tekst laten zien. Ik luister altijd lyrics omdat ik ten eerste altijd de tekst uit mijn hoofd wil kennen en ten tweede ook mee ga zingen. Niet dat ik dat goed kan of zo, maar ik vind ‘t gewoon leuk haha!

Alweer en mooi liedje. Ik vind Demi Lovato een hele mooie stem hebben. Ik luister ook vaak naar Skyscraper.

Ondanks dat ik geen fan ben van One Direction vind ik dit liedje wel leuk. Het liedje, niet het filmpje. Ik luister deze meestal ook met lyrics of stop motion. Is iemand van jullie eigenlijk 1D-fan?

En hier het liedje dat ik nu, op het moment dat ik het schrijf, zelfs nog voor de 5e keer aan het luisteren ben. Oh hij is af, 6e keer dus. Ik vind dit een mooi liedje en luister ‘m zo vaak omdat het eindelijk een liedje is die over vriendschap gaat. Nou ja, een soort van, maar het zou over vriendschap kunnen gaan.

Welke is jouw favoriet?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

