Lente!! Waar blijf je?

Dat het geen lekker weer is hebben jullie vast allemaal al gemerkt. Waar blijven de zonnestralen, de t-shirts en de overloads aan zonnebrand? Ze zijn vast al onderweg, maar waarschijnlijk staan ze in de file. Die files ook altijd! Haha. Enig idee hoe wij de lente misschien dichterbij kunnen krijgen?
image
Wat denk je van Pastel? Pastel vind ik altijd zo’n schattige uitstraling hebben, vooral rood-rozig. Op het bovenste plaatje zie je een mooie outfit met pastel en een super stoer short. Ik vind zelf de lavendel-achtige pastel paars heel erg mooi. Ik heb zo’n soort kleurtje van Essence en vind ik vind ‘m echt súper! Het is zo’n mooi kleurtje en ik houd van pastel. Dan hebben we van Catrice de ‘Pastel Deight’ collectie. Ik zocht naar ‘Pastel nagellak’ en kwam deze tegen. Ik wist eigenlijk niet dat deze LE bestond haha! Wel zijn ze erg mooi, alle vier. Ik vind die gele ook wel heel leuk, ookal houd ik niet zo van geel. Dan die enorm schattige huisjes. Een leuk (soort van ombre, eigenlijk) kleurverloop hihi! Heb je ooit zoiets gezien? Het lijkt mij geweldig om dit in het echt te zien ahha!


Voor mij betekent lente bijna hetzelfde als T-Shirts. T-Shirts in alle kleuren, soorten, maten, met of zonder print: I love it! Ik heb heel erg veel t-shirts, vooral met print. Ik draag ook graag hemdjes, maar die kunnen meestal pas in de zomer. Ik haat echt de winter, met z’n truien en broeken met leggings eronder omdat het zo koud is. BAH! Geef mij maar zon.

Misschien kunnen we met z’n allen nog een lente-dans gaan doen, dan zal de lente wel niet zo lang meer op zich laten wachten. Hebben jullie nog typische lente-dingen? Deel ze in de comments1

3 thoughts on “Lente!! Waar blijf je?

  1. planet of tine

    lente is voor mij vooral terug in de tuin kunnen zitten en weekendjes uit met de fiets.
    Er zijn al een paar uitjes gepland in de mand mei, dus ik hoop ook dat het snel wat warmer en droger wordt

    Reply
    1. Isabel Post author

      Ik hoop het ook! In de meivakantie ga ik met mijn familie naar brabant, dus hopelijk is het daar dan ook een beetje warm!

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

