TAG: My ABC

Ik vind dit echt een ongelooflijk leuke tag dus ja; ik ga ‘m ook doen! Zo leren jullie mij nog een beetje beter kennen. Laat ook jouw ABC zien in de comments!

Age: Ik ben nu 13 jaar. Wow jong! Ja, ik weet het. (:
Best friend: Lisanne, ook een bezoekster! Ik heb haar leren kennen via een feest en via internet. Ze woont wel een beetje ver weg helaas maar ze is wel mijn beste vriendin. Verder heb ik ook nog wel goede vriendinnen in mijn klas.
Chore you hate: Kamer opruimen, nieuwe wc-rol ophangen (kennen jullie dat?), trainen (vooral het fietsen er naar toe), wachten op leraren (wij mogen niet te laat komen maar zij wel! Ja hallo…)


Dreamhouse: Ik wil een niet super groot huis, maar wel groot genoeg om veel ruimte te hebben (uh ja, vaag). Een gezellig huis met mooie pastelkleurige muren en stylish ingericht (door mijzelf, de interieurstyliste haha) maar toch met een gevoel van thuis. Essential start of your day: Douchen! Ik kom ‘s ochtends haast mijn bed niet uit en zonder een douche slaap ik tegen de middag aan nog…
Favorite color: Mintgroen vind ik heel erg mooi en pastelpaars ook.
Gold or silver: Dan zilver, ookal vind ik goud ook heel mooi… Het liefst brons, want het vintage-achtige daar van vind ik heel erg mooi (vooral in sieraden).
Height: Ongeveer 1.60
Instruments I play: Ik speel een heel klein beetje gitaar en piano maar ik heb er ‘t geduld niet voor.
Job Title (most recent): Bloemen-kopper? Auto-wasser?
Kids: Ik ben op dit moment geen kinderen en wil ze ook nog een tijdje niet. Misschien als ik het ooit leuk ga vinden 2. Maar zeker niet meer haha!
Life is incomplete without: Vrienden/vriendinnen, familie, muziek, lachen…


Music that you always listen to: Ik luister naar een soort pop en rock combinatie Glimlach
Nickname: Meestal Iesabell of Iesaabell…
Overnight hospital stays: Never! And I’m happy with it… Ik wilde vroeger altijd een beugel, en ik wilde iets breken gewoon om te weten hoe het voelt. Dat is ook de reden waarom ik nu 2 gaatjes in beide oren heb haha (voelt niet pijnlijk trouwens).
Phobias or fears: Ik ben niet echt heel bang, maar ik zou niet graag willen dat iemand die ik lief heb/aardig vind zou overlijden zeg maar…
Quote from a movie:  Today you are you, that is truer than true. There is no one alive who is youer than you. – Dr. Seuss (van D’. Seuss’ the Lorax)
Reason to smile: Tja, soms als ik stomme dingen doe vind ik mezelf wel grappig en melige buien & just smile to smile!

Siblings: Ik heb 1 zusje en 1 broertje.
Time you wake up: Doordeweeks gaat mijn wekker om 10 voor half 7 en dan nog even snoozen tot half, douchen… En in het weekend zo rond 8/9 of 10 uur. Soms later, maar dan ben ik wel heel erg moe haha.
Underwear: Hipsters… Haha.
Very important date this year: Uhm mijn verjaardag, 16 december.
Worst habit: Ik kan zo snel dingen vergeten… I hate it.
X-ray’s you’ve had done: Helaas heb ik geen idee wat dat is en ben ik te lui om het op te zoeken (nog een worst habit).
Yummy food you make: Ik kan eitjes bakken, pannekoeken maken en ook wel aardige macaroni/spaghetti.
Zoo animal: Tijgers vind ik enorm mooie beesten!

En wat is jouw ABC?

3 thoughts on “TAG: My ABC

  1. Sofie

    Leuke tag! :D Een x-ray is een foto nemen van je beenderen, zeg maar, een röntgenfoto. Leuke antwoordjes! :) Kus.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

