Steentjes

Als er iets is waar ik eeuwig naar kan kijken dan is het wel… Niks. Ik heb het geduld niet om ergens zo lang naar te kijken. Maar ik kan wel redelijk lang kijken naar stenen. De vorm en de vormpjes en kleuren op stenen (niet de grijze die je soms op straat vind maar echte, met mooie kleuren dus) zijn gewoon awesome. “Whut? Geobsedeerd door stenen?” natuurlijk niet, maar ik vind ze wel heel mooi. Hieronder mijn stenenverzameling (voor zover ik ze heb en niet kwijt ben dan).

20120419_95
Steentjes! Deze komen, als ik het goed heb, bij Nemo vandaan. Bij de kassa van het souvenir-shopje staat een soort bakje o.i.d. met zakjes zoals hieronder waar je dus deze stenen in kan doen. Ik weet de prijs niet meer maar ik weet wel dat mijn zusje en ik zo veel mogelijk steentjes in 1 zakje probeerde te krijgen. Gezien de dikte van het zakje is dat wel gelukt!20120419_101
– Sorry voor de scherpte trouwens, op een of andere manier wilde dat niet lukken –

20120419_102
En deze stenen komen bij Naturalis vandaan. Ook daar hadden ze zo’n leuk zakje en ook leuke mensen die je raar aan gaan kijken als je zoveel mogelijk steentjes in een zakje propt. Nou ja, misschien wil ik wel gewoon waar voor mijn geld? Het is in ieder geval wel gelukt en ik vind dat ik leuke steentjes heb! ik vind vooral de roze/oranje/koraal-achtige in het midden aan de linker kant wel heel mooi. Die heeft er mooie lijntjes in haha! En check even in welk (iets groter, vanwege de grootte van de stenen) ik ze heb gepropt…

20120419_103
– Alweer niet zo scherp… Sorry! I’m gonna check that out…-

Een vraagje aan jullie: denken jullie dat er mensen zijn die hier maar 5 of 6 steentjes in doen? Ik kan het me niet voorstellen!

3 thoughts on “Steentjes

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

