Review Kruidvat Nail Hardener + swatch

Afgezien van Essence en Catrice zijn de Kruidvat eigen merk producten ook wel van redelijke kwaliteit. De prijs-kwaliteit-verhouding is naar mijn mening. Ik ga voor jullie de Nail Hardener reviewen!

20120419_10420120419_110

 

 

 

 

 

 

Hier zie je het product (de verpakking heb ik helaas al maanden geleden weggegooid) en daarnaast mij nagels met de Nail Hardener er op.

NAAM: Kruidvat Nail Hardener (extra strong)
PRIJS: 2,99 euro
GEBRUIK: Handig! Door het lange uiteinde lakt ‘ie makkelijk en je kan in ongeveer 2 bewegingen je hele nagel hebben!
KLEUR: De kleur hiervan is paars en het zit in een roze, schattige verpakking (niet op de foto). Op je nagels zie je die kleur gelukkig niet terug.
VOORDEEL: Je kunt het gebruiken als basecoat en ook los dragen. Zo maakt het je nagels harder terwijl je nagels ook mooi zijn!
NADEEL: Een nadeel. Hier heb ik heel erg lang over na moeten denken. En ik denk dat het misschien een nadeel is dat het vrij lang duurt totdat je resultaat ziet.
TE KOOP BIJ: Kruidvat.

Wat claimt het te doen? Dit product claimt met de naam je nagels harder te maken en ook te beschermen tegen geelheid (niet van nagellak maar van de zon).
Doet het wat het claimt te doen? Ik kan niet 100% met zekerheid ja zeggen, want ik heb het nog niet uitgetest in de zon. Sowieso zijn mijn nagels niet erg geel (van de zon) en ook nooit geweest. Wel heeft het mijn nagels zichtbaar harder gemaakt (mijn nagels braken/scheurden altijd veel sneller dan nu) ookal heb ik soms nogsteeds last van scheuren of ‘velletjes’.
Wat voor cijfer? Ik denk dat als je de prijs echt meetelt het wel een 7,5 verdiend. Het is niet echt iets waarvan je ziet dat het werkt, dat wonderen doet. Maar ondanks dat werkt het op lange termijn goed genoeg om ‘m aan te raden! Een 7,5 dus.

DIT PRODUCT ALS BASECOAT:
20120419_127
SORRY VOOR DE LELIJK GELAKTE RANDJES, HET WILDE HELAAS NIET MEEWERKEN OF WEGGAAN.
20120419_122

Hier zie je ‘m op Essence 46 Wake Up! een geweldig fel, leuk oranje nagellakje. En naar mijn mening met een wel heel hoog koninginnedag-gehalte, maar toch leuk!

Kende jij de Kruidvat Nail Hardener (extra strong) al?

3 thoughts on “Review Kruidvat Nail Hardener + swatch

  1. Pingback: NOTD: See my shimmer « Iesabell

  2. Pingback: Mini foto-shoplog Kruidvat « Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

