iQuestion #1

image

Dit is de eerste iQuestion! Whoehoe, jubileum. Hopelijk komen er nog heel wat meer bij. Ik stel in de iQuestion een vraag die met alles te maken kan hebben. Jullie kunnen ‘m dan beantwoorden in de comments. Onderaan dit artikel beantwoord ik ‘m ook zelf!

”Heb jij wel eens een allergische reactie gehad op een bepaald beautyproduct of ben je zelfs helemaal allergisch voor een product? Zo ja, waarvoor dan?”

Ik ben niet allergisch voor een beautyproduct (sterker nog: ik ben tot noch toe allergisch voor niets) maar ik heb wel eens een allergische reactie gehad op parfum. Uitslag, bultjes, misschien ken je het wel. Waarschijnlijk was het een parfum waar te veel alcohol in zat of een ander stofje waar mijn huid niet zo van hield en tja, het was niet zo fijn! Maar nu pas ik wel op met parfum spuiten, haha!

One thought on “iQuestion #1

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

