iPictures #1

Je kunt wel zeggen dat ik ineens iets met ‘i’ heb. Tja, het staat dan wel voor internet dan wel voor de eerste letter van mijn naam (ga maar uit van het laatste). Hoe dan ook heb ik een verzameling foto’s voor jullie, met (soms) een kleine beschrijving erbij. Enjoy!

WP_000285

Goed begin! Half 8 opstaan, een uurtje later dan normaal!

WP_000374
Ik ging mijn kamer stofzuigen (wow, eindelijk) en zoog mijn armbandjes op.

WP_000341
De Hoe Overleef Ik op de mat! Compleet met cadeaubon voor iets-wat-ik-niet-nodig-heb.

WP_000372
Deze tas kwam ik tegen toen ik aan het opruimen was. Vanaf nu de tas die ik standaard meeneem ipv die eindeloze plastic tasjes (slecht voor het  milieu etc. etc.)

WP_000390
In de auto met leuke sjaal. Er staat trouwens de Engelse vlag op, loveit!

WP_000385 (2)
Naar de Action geweest! Niet veel gekocht, maar was wel heel gezellig.

WP_000386
Ik heb deze gezichtsscrub opnieuw gekocht. Ik gebruik ‘m best wel vaak en ‘t is voor de prijs (2,-) echt een goede scrub. Dit is mijn back-upje.

WP_000401
De zon door mijn raam. Klopt, heel veel foto’s op dat moment. Ik verveelde me (;

WP_000424
Schattig huisje onderweg!

WP_000447
Dit was ooit opgeruimd…

WP_000455
In een heftruck, lolzzzzzz.

WP_000464
Dit was ik aan het drinken & het is LEKKER!

WP_000459
Op mijn mooie roze fiets onderweg naar school. –__-

Dit waren mijn foto’s van deze keer! Ik heb niet heel veel speciaals gedaan, vandaar dat er ook geen spectaculair interessante foto’s tussen zitten. Tot de volgende iPictures!

4 thoughts on “iPictures #1

  1. Pingback: iPictures #2 « Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

