Project Creatief #1

Je kunt hier lezen wat Project Creatief inhoud. Ik heb dit van Teske overgenomen omdat ik het een erg leuk idee vond (en ook nuttig). Hier mijn creatieve projectje van deze week.

image

Ik vind het alleen jammer dat de zijkant een beetje (te) goed te zien is. Verder vind ik ‘m echt ontzettend leuk geworden eigenlijk. Die sterren maken het ontzettend goed af. Zonder is ie namelijk nogal saai. Ik vind ‘m errrrrg leuk! :D (voor wie het niet weet en het niet gelezen heeft: dit is Selena Gomez).

Doe jij ook mee aan Project Creatief? Zo ja, wat heb jij gemaakt? En wat vind je van mijn creatie? :D

2 thoughts on “Project Creatief #1

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

