Weekverslag #2

Ik heb het deze week even in een korte samenvatting gedaan, dat vind ik makkelijker en waarschijnlijk is het interessanter. Zo komen dagen waarin ik echt niets heb gedaan niet aan bod (of minder aan bod in ieder geval). I hope u like it!

Maandag moest ik weer naar school. Het was een doodgewone, saaie dag op school en ik heb ook niet veel speciaals gedaan. Ook de rest van de week was eigenlijk niet heel erg speciaal. Wel heb ik heel erg veel muziek geluisterd en ook veel op Ebay en o.a. Zalando gezeten, daar was ik namelijk op zoek naar een mooi paar Vans. Ook heb ik op Ebay echt heeeeeeele mooie sieraden gevonden (ik ben van plan die te gaan bestellen, ja, komt nog een shoplog van als ik alles binnen heb). Goed ik ben zaterdag eventjes naar de stad geweest (niets gekocht, ik vond de Essence Fruity LE nogal tegenvallen eerlijk gezegd) en ik heb een wandeling gemaakt door de duinen. Yay! En zondag heb ik gesport, spierpijn gehad (ik heb zo’n 7 km gelopen…) en huiswerk gemaakt. Ik voel me niet zo heel erg lekker nu (zondag) en hoop dat het morgen beter gaat.

Dit was mijn week in het kort. Wat heb jij deze week gedaan?

2 thoughts on “Weekverslag #2

  1. planet of tine

    Verleden week ben ik voornamalijk gaan werken. Vrijdagavond ben ik met een vriendin naar de sauna geweest. en zaterdag hadden we afgesproken met vrienden met wie we binnen 2 weken een weekje op vakantie gaan en zondag was rustdag. Tussendoor huishouden en consoorten. Ook niet zo heel veel speciaals, maar dat hoeft ook niet altijd hé.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

